Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Vrouw voor het huwelijk Inshallah 32-40

Karim76
06-01-2019, 20:24

Ik ben een 42jarige werkende arabische marokkaanse man, 1m88groot, wonend in Brabant Ben spontaan, open, eerlijk en een lieve vader van 2 kinderen 9 j en 13 j waar ik alles voor doe en heb normaal contact met m'n ex voor m'n kinderen geen rechtzaken geen gedoe. Hou van rust en ontspanning zoals uit eten gaanpoolen, bowlen en een leuke film in de bios . Graag wil ik hier mijn sabab doen om verder te gaan in de toekomst met een lieve vrouw. Hoop inshallah hier mijn spiegelbeeld , mijn schaduw te vinden . Mijn waardering voor een vrouw is net als voor mijn moeder Allah ie rahma. Wil heel graag her trouwen Ik hoef geen perfecte vrouw want ik ben ook niet perfect , ik zoek gewoon de vrouw die me daarin gaat steunen om beter te worden zodat we samen perfect worden inshallah. Ik zoek een nette eerlijke dame, die serieus is en bereid is om samen met mij een gezin te stichten . Kids of gescheiden is geen probleem als ze maar volwassen is. Voor de rest zijn me kids goed opgevoed. en heb respect voor de medemens . Hou van leuke dingen doen en dan het Liefst met mijn vrouw Inshallah. Samen moeten er iets moois van maken , niets meer of minder. Ben ook zeer behulpzaam en vindt het geloof belangrijk . Foto deel ik met je als we contact hebben en het goed voelt inshallah .ben jij die lieve zorgzame dame die net als ik er iets moois van wil maken . Die weet wat de waarde betekent van een huwelijk en die in voor en tegenspoed altijd er voor je is dan verzeker ik je dat je bij mij jinshallah in goede handen bent

jasmintange
12-01-2019, 23:36
en van waar uit marokko

jasmintange
04-02-2019, 21:16
gair inshallah kom je de juiste vrouw tegen

jasmintange
10-02-2019, 23:15
en van waar uit marokko kom je