Bekijk volle/desktop versie : Ik wil niet meer single zijn



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

06-01-2019, 16:02
.

06-01-2019, 16:05


Exact mijn situatie, behalve dat eerste liefde gebeuren. En oh, ja ik ben ook niet bepaald een dater. I just don’t wanna settle for less.

06-01-2019, 16:13
Oudjes die komen klagen op m.nl, niets nieuws

06-01-2019, 16:14
dffd

06-01-2019, 16:16


Salaam lieve dame,
Mocht het een troost zijn: ik zit in hetzelfde schuitje op 1 ding na: ikaelf heb geen hoog libido.Vroeger was ik er niet mee bezig.. en nu pas besef ik dat ik best wel goede potentiële kandidaten heb laten gaan waar ik zoveel spijt van heb. Ook ik was totaal niet bezig met sebab.. ik was blind denk ik.

Tegenwoordig merk ik dat het kei moeilijk geworden is om een deftige persoon te vinden waarbij je je aangetrokken voelt. Al mijn vriendinnen zijn verloof of getrouwd. Sindsdien hoor ik ze nauwelijks en voel ik me eenzamer dan ooit want heb geen zussen. En als ik ze tegenkom wordt er alleen maar over hun mannen en evt kids gepraat. Ik voel me dan zo ongemakkelijk en verveel me. Sommige hebben zelfs kapsones tov mij gekregen en voelen zich te goed.

Soms huil ik mezelf in slaap.. of wanneer ik film kijk.. echt zo dom dom van me om de beste mannen te laten gaan en weet nog steeds niet wat me bezielde. Ik was er niet klaar voor en vond het eng om met een man onder 1 dak te wonen. Mijn kinderwens is zo groot..

En nu zit ik hier als 27-jarige letterlijk op mn kamer tv kijken haha.

Moge Allah swt ons voorzien van goede moslimmannen. Amien

Moge Allah swt

06-01-2019, 16:18

Citaat door HappyTreeFriend:
Je was verbaasd dat mannen op 1 ding uit waren?

Oma, het is eens tijd om biologie boekje te openen.

Ik ben ook niet verbaasd dat vrouwen op 1 ding uit zijn.
Waar zijn vrouwen precies op uit? Enlighten us!

06-01-2019, 16:21

Citaat door Eufje.:
Waar zijn vrouwen precies op uit? Enlighten us!
Ja nu ben ik ook benieuwd.

06-01-2019, 16:21

Citaat door Eufje.:
Exact mijn situatie, behalve dat eerste liefde gebeuren. En oh, ja ik ben ook niet bepaald een dater. I just don’t wanna settle for less.
Ik weet dat ik niet alleen ben hoor, ik weet dat er heeeel wat meisjes en vrouwen zijn die dat voelen. ik ook niet en daarom blijft het maar voort duren haha..

06-01-2019, 16:22

Citaat door Zrizaq:
Oudjes die komen klagen op m.nl, niets nieuws
Nou maar je bent er wel om te lezen gelukkig!

06-01-2019, 16:22
Heel slim om een topic te openen met informatie over hoog libido en single zijn zodat er straks een bom ontploft in je inbox.
Marokkaanse mannen moet je deze dingen niet uitleggen of toevertrouwen, bespreek dit met een vertrouwd persoon.

En trouwen kan heel makkelijk zijn, maar jullie denken te moeilijk.
Marokkaanse mannen van jouw leeftijd (28) hebben nu de tijd van hun leven in shisha barren, nl’se wijven om zich heen, elke dag andere bedpartners, spenden money aan onzin en deze vrouwen lopen te stressen dat niemand serieus is?
Ja duuuuh, als je alleen kan kiezen uit een mand vol gra en droge poep ga je daar nooit diamant uit kunnen halen.

Als jullie slim zijn, je woont in Nederland. Hebt een EU paspoort, geld, studie op zak jij kan een kwaliteit man kiezen die jij maar wilt! Ook nog eens knap met een mooi gezicht en met manieren, adab, geloof en hardwerkend.
Maar daarvoor moet je niet in Nederland zijn.
Jullie hebben alles en alsnog kiezen jullie een 10 jaar oudere lelijke man uit NL die jou onderdrukt en een vies verleden heeft gehad.
Marokko is de toekomst. Hardwerkende mannen die een vrouw op handen en voeten dragen.

06-01-2019, 16:24

Citaat door HappyTreeFriend:
Je was verbaasd dat mannen op 1 ding uit waren?

Oma, het is eens tijd om biologie boekje te openen.

Ik ben ook niet verbaasd dat vrouwen op 1 ding uit zijn.
Ik vind het niet erg dat men dat graag wilt, dat wil ook graag, maar ik wil dat binnen mijn perken en dat betekent een ring om mijn vinger en een getekend contract. Als dat niet zo was, zou ik niet eens trouwen.

Vertel?

06-01-2019, 16:25

Citaat door mnl_oma:
Ik weet dat ik niet alleen ben hoor, ik weet dat er heeeel wat meisjes en vrouwen zijn die dat voelen. ik ook niet en daarom blijft het maar voort duren haha..
Juist. Dit “probleem” doet zich onder veel jongeren van Marokkaanse en Turkse komaf voor. Er lijkt ergens een mismatch te zijn ontstaan, ik weet niet waar het precies mis is gegaan. Ik heb dat gevoel wat jij nu hebt wel los weten te laten. Ik laat het gewoon op me af komen. Er zijn genoeg andere mooie dingen om voor te leven. Ik heb wel besloten om er vanaf nu voor open te staan, hetgeen wat ik hiervoor nooit echt had.

06-01-2019, 16:28



Citaat door Walou_Lhayat:
Heel slim om een topic te openen met informatie over hoog libido en single zijn zodat er straks een bom ontploft in je inbox.
Marokkaanse mannen moet je deze dingen niet uitleggen of toevertrouwen, bespreek dit met een vertrouwd persoon.

En trouwen kan heel makkelijk zijn, maar jullie denken te moeilijk.
Marokkaanse mannen van jouw leeftijd (28) hebben nu de tijd van hun leven in shisha barren, nl’se wijven om zich heen, elke dag andere bedpartners, spenden money aan onzin en deze vrouwen lopen te stressen dat niemand serieus is?
Ja duuuuh, als je alleen kan kiezen uit een mand vol gra en droge poep ga je daar nooit diamant uit kunnen halen.

Als jullie slim zijn, je woont in Nederland. Hebt een EU paspoort, geld, studie op zak jij kan een kwaliteit man kiezen die jij maar wilt! Ook nog eens knap met een mooi gezicht en met manieren, adab, geloof en hardwerkend.
Maar daarvoor moet je niet in Nederland zijn.
Jullie hebben alles en alsnog kiezen jullie een 10 jaar oudere lelijke man uit NL die jou onderdrukt en een vies verleden heeft gehad.
Marokko is de toekomst. Hardwerkende mannen die een vrouw op handen en voeten dragen.
Lieverd, ik loop hier denk ik langer rond dan jij, die PMs komen, met of zonder nadruk op mijn libido en los daarvan heb ik geen interesse in iemand die me pmt om dat soort shit. Ik ben geen meid van 18 die onzeker is over wie ze is..dat was ik op mijn 18e ook al niet.

Mijn ex kwam ook niet uit Nederland, dat was iemand die al die dingen ook kon doen maar op een bepaalde leeftijd een gezin wilde stichten met een vrouw waar hij van hield. Ik snap dat het snelle leven voor anderen interessant kan zijn maar ik vind het kwalijk dat men daar in blijft hangen boven de 35 jaar.

Verder is het niet zo makkelijk om een man in Marokko te leren kennen, mijn ex was dan de exception.

06-01-2019, 16:29

Citaat door Imane001:
Salaam lieve dame,
Mocht het een troost zijn: ik zit in hetzelfde schuitje. Vroeger was ik er niet mee bezig.. en nu pas besef ik dat ik best wel goede potentiële kandidaten heb laten gaan waar ik zoveel spijt van heb. Ook ik was totaal niet bezig met sebab.. ik was blind denk ik.

Tegenwoordig merk ik dat het kei moeilijk geworden is om een deftige persoon te vinden waarbij je je aangetrokken voelt. Al mijn vriendinnen zijn verloof of getrouwd. Sindsdien hoor ik ze nauwelijks en voel ik me eenzamer dan ooit want heb geen zussen. En als ik ze tegenkom wordt er alleen maar over hun mannen en evt kids gepraat. Ik voel me dan zo ongemakkelijk en verveel me. Sommige hebben zelfs kapsones tov mij gekregen en voelen zich te goed.

Soms huil ik mezelf in slaap.. of wanneer ik film kijk.. echt zo dom dom van me om de beste mannen te laten gaan en weet nog steeds niet wat me bezielde. Ik was er niet klaar voor en vond het eng om met een man onder 1 dak te wonen. Mijn kinderwens is zo groot..

En nu zit ik hier als 27-jarige letterlijk op mn kamer tv kijken haha.

Moge Allah swt ons voorzien van goede moslimmannen. Amien

Moge Allah swt
Ik was bezig met studeren en een leven opbouwen, terwijl zij voornamelijk bezig waren met lala w Mali.

Ameeeen ya rab al3alameen.

Waar woon je ergens? Dan mag je wel met mij en mijn rijtje single vriendinnen gaan drinken

06-01-2019, 16:31

Citaat door mnl_oma:
Ik vind het niet erg dat men dat graag wilt, dat wil ook graag, maar ik wil dat binnen mijn perken en dat betekent een ring om mijn vinger en een getekend contract. Als dat niet zo was, zou ik niet eens trouwen.

Vertel?
Ik begrijp je en ik weet wat je doormaakt als vrouw die het zo wilt hebben.

Maar ik ga je even iets anders schetsen.

Mannen willen seks. Daar denken ze fucking veel aan echt ziek veel.

Seks is in 2018 gemakkelijk te krijgen. Echt fucking makkelijk. Het is niet net als 1960 waar je 1 vrouw ging daten en ging trouwen en je voor je 25e al een kind hebt.

Het is kut je dit te vertellen maar...

Feminisme fucked you.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12