Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een spontane dame die het via deze weg wilt proberen

sila001
06-01-2019, 11:15

Nou, ik denk dat het tijd word dat ik een leuk persoon ontmoet via hier. Ik zal mijzelf voorstellen: Ik ben een jongedame van 24 jaar oud en woon in Hilversum. Ik werk fulltime in een international business en daarnaast volg ik nog een extra hbo management opleiding. Ik draag geen hoofddoek, dus de mannen die daar geïnteresseerd in zijn sorry. Verder ben ik een meid die geniet van het leven door haar Bucket-list af te krassen. Ik zou mijzelf verder omschrijven als een meid vol passie met een gedreven doel in het leven. Ik hou van dingen ondekken en ben altijd in voor een tikje avontuur. Ik ben heel erg geïnteresseerd in het opbouwen van kennis over verschillende culturen, daarom heb ik een passie voor reizen. Uiterlijk; 1.60 Bruine haren, bruine ogen Licht getint Volslank

HappyTreeFriend
06-01-2019, 14:50
Genoeg nette vrouwen in deze maatschappij en wekelijks trouwens er stuk of 40 over het hele land. Wij Marokkaanse vrouwen zijn pas echte vrouwen. Staan sterk in onze schoenen en kunnen na het goed denken en meningen geven ook nog goed koken! Je moet gewoon zeggen dat jij nooit een Marokkaanse chick zal krijgen. Nou hopelijk ga je ook gauw trouwen dan.