Bekijk volle/desktop versie : Hollander is beetje dom geweest,,



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

06-01-2019, 09:52
Hallo/As salaam walaikum
elke keer wanneer ik iets google over Islam dan kom ik op forum.marokko.nl uit.
Dus ik dacht van laat ik dan maar eens een topic aanmaken,
Okee,, here it goes,,
Ik ben al vrij lang bezig met Islam, maar ik heb nogal erg snel last van blozen, en dus ben ik zo dom geweest om shahada onder invloed te doen omdat ik niet voor schut wou staan.
Niemand had wat door, omdat het XTC was en geen alcohol of wiet, en dus rook niemand iets.
Maar ik heb nu wel echt het gevoel dat ik mezelf heb vervloekt en dat ik Allah echt kwaad heb gemaakt met dit.
Misschien weet iemand een oplossing? een kleine moskee in Rdam of Den Haag waar ik opnieuw shahada kan doen in een kleine groep, en mijn relatie met Allah kan rechtzetten?
Thanks,,

06-01-2019, 10:11


En sindsdien ben ik eigleijk een zinkend schip,, alles gaat fout. Ik had trouwplannen met een vrouw uit Marrakech,, maarja

06-01-2019, 14:59
Bekeerde je voor Allah of voor een mooie Wimperende zwarte oogjes.?


Als dit het laatste geval is, dan ben je Ongelovig. Oftewel Schijnbekeerling.

06-01-2019, 15:07
Ik bekeerde voor Allah en ik wil hier dingen serieus rechtzetten in shaa Allah en omdat ik echt in de knoop zit heb ik hier deze topic aangemaakt.
Bespaar me deze bijdehante replies aub.

06-01-2019, 15:13



Citaat door Aralahk88:
Ik bekeerde voor Allah en ik wil hier dingen serieus rechtzetten in shaa Allah en omdat ik echt in de knoop zit heb ik hier deze topic aangemaakt.
Bespaar me deze bijdehante replies aub.


Het zijn feiten. Bekeerlingen moeten Allah aanbidden en helemaal niet denken aan trouwen.

Je moet besnijdenis ondergaan.

Mocht je toch trouwen en geslachtgemeenschsp hebben met een 'Moslima" zonder besnijdenis dan zijn jullie beiden Schuldig aan Zina en Zina is een enkeltje Hel.


De allerbeste keuze voor bekeerlingen is trouwen met bekeerlingen of Verdorven "Moslimas" zodat ze samen hun zoektocht beginnen naar de Islam.

06-01-2019, 15:24
Ja, besnijdenis is de volgende stap. Maar ik ben hier om shahada recht te zetten nu.
Overigens weet ik vrij zeker dat het geen zina is wanneer men geslachtsgemeenschap heeft na trouwen.. Ongeacht of men besneden is of niet.
Heb je ayat of hadith om dit te onderbouwen?

06-01-2019, 15:25

Citaat door Aralahk88:
Ja, besnijdenis is de volgende stap. Maar ik ben hier om shahada recht te zetten nu.
Overigens weet ik vrij zeker dat het geen zina is wanneer men geslachtsgemeenschap heeft na trouwen.. Ongeacht of men besneden is of niet.
Heb je ayat of hadith om dit te onderbouwen?


http://https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5676750&p=133929091#post133929091

06-01-2019, 15:26
Ehhh,,dat is geen verwijzing naar iets wat Allah heeft gezegd. Dat is een topic die je zelf hebt aangemaakt met een melding.

06-01-2019, 15:35

Citaat door Aralahk88:
Ehhh,,dat is geen verwijzing naar iets wat Allah heeft gezegd. Dat is een topic die je zelf hebt aangemaakt met een melding.



Je geeft de antwoord zelf op je vraag.

Je vraagt om hadith en ayat.

Jij moet minimaal 20 jaar Islam Inhalen.

Ipv eindigen met een Marokkaanse "Moslima". Dit heet Schijnbeekerling.

06-01-2019, 15:36
En ik zie nergens een hadith of ayat verschijnen?
Schijnbekeerling? Right,, je weet niet waar je over praast,, ik ben al jaren bezig met mezelf te verdiepen in Islam terwijl heel mijn omgeving me een vuile landverrader noemt.

06-01-2019, 15:38
Blijkbaar had ik gewoon die melding dat ik van plan was met een Marokkaanse te trouwen achterwege moeten laten.
Denk dat ff weg dan oke?
Kan je me dan wel helpen op 1 of andere manier...?

06-01-2019, 15:39

Citaat door Aralahk88:
En ik zie nergens een hadith of ayat verschijnen?
Schijnbekeerling? Right,, je weet niet waar je over praast,, ik ben al jaren bezig met mezelf te verdiepen in Islam terwijl heel mijn omgeving me een vuile landverrader noemt.



Ok begin alvast Islam te leren dan dromen over Marakkesch. Genoeg Seculiere "Moslimas" die een zogenaamde reddende Engel uit Europa omarmen. Dont Worry.

06-01-2019, 15:40


Ik ben btw geen reddende engel voor haar hoor. Ze is universitair opgeleid en ze wilt eigelijk geen eens weg uit Marokko..

06-01-2019, 15:42
Ja ik probeer Allah te aanbidden,.. maar het zou makkelijker zijn als het in de moskee kan en een Moslim broeder hier voor mij iets kan regelen in een kleine omgeving.

06-01-2019, 22:12
up^

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6