Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : bestemming “het huwelijk” tussen 34-37 jaar

Malika-33-
05-01-2019, 19:08

Je krijgt vaak van verschillende mensen te horen dat je 'sabab' moet doen en dat je niet enkel op je plek moet blijven zitten. Vandaar dan ook een poging om deze korte tekst neer te typen. Ik ben een goedverzorgde 34 jarige Moslima elhamdoulileh, van berberse komaf, nooit getrouwd geweest en kan mezelf omschrijven als een spontaan, sociaal, verzorgd, rustig persoon die eerlijk en oprecht is. Ik ben niet perfect (zoals niemand dat is) en verwacht dat ook niet van een ander. Het streven naar een liefdevolle en respectvolle relatie waarin eerlijkheid een belangrijke rol speelt is voor mij de rode draad. Uiteraard ben ik opzoek naar een leuke man met als bestemming “het huwelijk” Sta jij stabiel in het leven, je rookt en drinkt niet, gaat ook niet uit, je bent tussen de 34-37 jaar, niet getrouwd geweest, met een minimale lengte van 1m80 en woonachtig in een straal van 25 kilometer van Amsterdam en Utrecht vandaan. Dan hoop ik op een leuke reactie van je waar je de moeite neemt om je voor te stellen. Of dit oproepje z'n vruchten zal afwerpen, zal de tijd uitwijzen. Ik heb inshallah niets dan goede intenties. Mensen die daar 'misbruik' van wensen te maken, zullen zelf tegen de muur botsen. Heb ik je interesse niet gewekt dan wens ik je alle geluk toe! In sha Allah zal je iemand vinden die bij je past.

Malika-33-
06-01-2019, 13:00
up..