Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Trouwen op korte termijn

lighten
05-01-2019, 19:05

rouwen op korte termijn alaamou 3alaykoum Beste dame, Als 38-jarige Marokkaanse jongeman ben ik op zoek naar mijn zielspartner: de dame die mij (en ik haar) gelukkig kan maken. Die net zo graag als ik een gezin wil stichten en dat we een band opbouwen die sterk en liefdevol zal blijven. En dat we elkaar steunen in de goede en ons beschermen tegen alles wat tot slecht kan leiden. Ben jij de dame die een sterk wil heeft en die niet wankelend door het leven gaat, maar één die stevig in haar schoenen staat en niet lijdt aan conformistische persoonlijkheid? Dan ben jij in sha Allah de ware. Wie ben ik dan? Ik kan je vertellen dat ik vrij normaal ben: ik werk, heb eigen woning, verzorgend, sportief, baardje, heb goede banden met mijn familieleden, voor zover ik weet heb ik geen ruzies o.i.d. Daarnaast kan ik zeggen dat ik 'aparte' humor heb, je weet wel, misschien, een beetje sarcastisch hier en daar en cynisch op leuke momenten. In ieder geval niet passend in een hokje. Ik ben 'uniek', omdat ik me niet laat leiden door hypes, trends, sociale media, skinny jeans, etc. Enige leidraad die ik wel serieus neem is - vanzelfsprekend - de islam. Dat wil niet zeggen dat ik niet aan ontspanning doe. Ik kijk films, game af en toe, lees boeken en volg wat er gaande is in de wereld. Voor de rest ben ik zeer begripvol, realistisch, een beetje fantast en niet materialistisch ingesteld. Ben jij de wederhelft die niet een piekerend bestaan leidt en weet welk pad je wilt inslaan dan ben je op de goede weg. Mijn wensen is dat ze verstandig is, haar geloof niet heeft verzaakt, liefhebbend, wijs als het mogelijk is en van kids houdt. Qua uiterlijk kan ik vrij kort zijn: er moet uiteindelijk een klik zijn. Geen relatie vooraf, maar gewoon kort leren kennen en z.s.m. trouwen. Laat me weten of ik iets in je leven kan betekenen. wasalaam

lighten
09-02-2019, 16:24
up

lighten
16-02-2019, 02:07
Up