Bekijk volle/desktop versie : Koran: Alcohol nuttigen is toegestaan.



04-01-2019, 23:38
Soennieten en sjiieten beweren dat alcohol nuttigen streng verboden zou zijn. Dit is een leugen gebaseerd op roddel hadith boeken.

Als we de volgende vers lezen dan zien we toch echt dat alcohol helemaal niet verboden blijkt te zijn:

16:67 En van de vruchten van de palmen en de wijnstokken: jullie nemen ervan een bedwelmende drank en goede voeding. Daarin is zeker een teken voor mensen die verstandig zijn.


Wat ik vanuit de Koran heb begrepen is dat je enkel niet mag bidden als je dronken bent omdat je moet weten wat je zegt tijdens het bidden. En meer ook niet.

Soennieten en sjiieten saboteren de religie van Allah door de religie van Allah als een zeer streng , alles verbiedende religie te laten zien. Ze doen alsof de islam iets is wat alles verbiedt terwijl we in de Koran toch echt zien dat vele dingen die ''haram'' zouden zijn volgens de sekte aanhangers helemaal niet haram is.

05-01-2019, 01:26


Kun je mij vertellen wanneer deze vers is neergezonden, waar op welke plek en wat de aanleiding van het vers was, hoe Arabieren met alcohol waren? Voordat de islam hen had bereikt ?

Wat jij zegt over soennieten en sjiieten kan ook over jou gezegd worden dat je het probeert te saboteren
1 vers plaatsen van een boek wat 23 jaar heeft geduurd om te openbaren gedurende vele gebeurtenissen is namelijk niet zo slim

05-01-2019, 01:34
Breaking news: Marokko.nl lid heeft een zin gevonden in de koran en weerspreekt meer dan duizend jaar aan kennis van geleerden, want hij weet t beter.

05-01-2019, 02:26
In de Koran staat: negiyli vel eagnaabi
De een betekent dadel. De ander betekent druif.
Je kunt zowel van dadels als druiven sap maken.

Waar haal jij alcohol vandaan?

Wat staat er in Soera Maide 90?

05-01-2019, 05:05


Laat jullie niks wijs maken dit is een kaffir zonder kennis.

05-01-2019, 14:01

Citaat door DeUtrechter:
Laat jullie niks wijs maken dit is een kaffir zonder kennis.
Dat is een Koran vers uit de Koran en niet mijn eigen woorden. Het zijn de soennieten die kaffirs zijn want hun gebruiken die verrote hadith boeken om de religie uit te leggen de kuffar.

05-01-2019, 14:01

Citaat door Merri:
Dat is een Koran vers uit de Koran en niet mijn eigen woorden. Het zijn de soennieten die kaffirs zijn want hun gebruiken die verrote hadith boeken om de religie uit te leggen de kuffar.
N3ala tasilat babak ah woeld kehba

05-01-2019, 14:09

Citaat door DeUtrechter:
N3ala tasilat babak ah woeld kehba
Die hadith boeken is geschreven door een Turk daar uit China/Oezbeekistan. Jij denkt dat die gast , bukhari , een soort van God is die gelijk heeft. Je kent de Koran niet en denkt nu stoer te doen door zegma beetje schelden etc. Ik zou zeggen leer de Koran begrijpend lezen voordat je hier komt praten. Ik ga toch ook niet meedoen met een discussie op een forum die discusseerd over rakettechnologie zonder dat ik niet eens 1 bladzijde begrijpend heb gelezen over die technologie?

05-01-2019, 14:12

Citaat door Merri:
Die hadith boeken is geschreven door een Turk daar uit China/Oezbeekistan. Jij denkt dat die gast , bukhari , een soort van God is die gelijk heeft. Je kent de Koran niet en denkt nu stoer te doen door zegma beetje schelden etc. Ik zou zeggen leer de Koran begrijpend lezen voordat je hier komt praten. Ik ga toch ook niet meedoen met een discussie op een forum die discusseerd over rakettechnologie zonder dat ik niet eens 1 bladzijde begrijpend heb gelezen over die technologie?
Niemand neemt je onzin hier serieus ah zbel lagor

05-01-2019, 18:22

05-01-2019, 18:30

Citaat door Manhajsalaf2018:
Sinds wanneer is de religie die in de Koran wordt beschreven kufr en shirk? Jij denkt zeker dat je in de hemel terecht komt door zo te spreken over de Koran?

Ook erg vreemd dat jij over ''moslims'' spreekt terwijl je de Koran helemaal niet accepteert en boeken (hadith) van bepaalde oplichters belangrijker ziet dan de Koran zelf.

05-01-2019, 18:37

Citaat door Merri:
Jij denkt zeker dat je in de hemel terecht komt door zo te spreken?

.



05-01-2019, 18:38



Citaat door Manhajsalaf2018:
Dat is dus geen antwoord op mijn vraag. Dit wat ik hier beweer over alcohol staat regelrecht in de Koran zelf. Jij zegt echter dat dit kufr en shirk zou zijn. Dit betekend eigenlijk dat je de islam verwerpt en liever een kaffir bent. Wie de Koran verwerpt is een kaffir , meer niet.