Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ben jij een serieuze praktiserende zuster? Lees dan verder

Weldnas2019
04-01-2019, 19:08

Salam alikom wa rahmatu Allah, Wie ben ik? Ik ben een praktiserende broeder van 32 jaar. Ben afkomstig uit Nieuwegein. In Marokko ben ik afkomstig uit Mdiq en ben Arabisch. Wat zoek ik? Ik zoek een serieuze zuster die graag haar deen wil vervolmaken. Ik zoek een vrouw met geloof en goede aglaakh. Hiermee bedoel ik dat een zuster Allah vreest in haar doen en laten. Daarnaast heeft zij goed gedrag. Wat ik verder belangrijk vind is dat zij zichzelf verdiept in haar geloof. Ben jij dit en zoek jij een serieuze praktiserende broeder met aglaakh. Twijfel niet en dan hoor ik graag van je. Shokran, wa salamu 3alaikom

Salamaa
04-02-2019, 18:53
Salam alikom wa rahmatu Allah, Wie ben ik? Ik ben een praktiserende broeder van 32 jaar. Ben afkomstig uit Nieuwegein. In Marokko ben ik afkomstig uit Mdiq en ben Arabisch. Wat zoek ik? Ik zoek een serieuze zuster die graag haar deen wil vervolmaken. Ik zoek een vrouw met geloof en goede aglaakh. Hiermee bedoel ik dat een zuster Allah vreest in haar doen en laten. Daarnaast heeft zij goed gedrag. Wat ik verder belangrijk vind is dat zij zichzelf verdiept in haar geloof. Ben jij dit en zoek jij een serieuze praktiserende broeder met aglaakh. Twijfel niet en dan hoor ik graag van je. Shokran, wa salamu 3alaikom Mooie nette oproep, Allah i jieblek bent a nes!