Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Haarrijn Jongen felgroene sportoutfit 4 juli 2018

femalesoldier
02-01-2019, 17:47

Een beetje laat, maar goed. Kans is nihil dat ik hem ga vinden, maar ik dacht laat ik een gokje wagen. Afgelopen 4 juli (dus zomer) rende jij bij Vleuten samen met je vriend die je supporte vanuit de auto (zwarte Audi). Daarna kwam ik je weer tegen bij haarrijn. Weer vroeg je om mijn nr en zei ik nee. 3e keer kwam ik je weer tegen toen ik terug liep naar mijn auto om mijn telefoon eruit te halen. Mijn vriendin zei nog hij is jeeejj geef je nummer, maar ik had op dat moment geen behoefte aan. Dagelijks herinnert ze mij nog aan jou. Wat mij vooral bij is gebleven is het volgende. Ik had een gekreukeld bloesje aan die ik die ochtend nog had gestreken. Je riep nog geef je nummer zodat ik voor je kan strijken. Spijt dat ik m niet gaf, want heb dagelijks bergen die ik moet strijken.

NBD
02-01-2019, 19:30
Een beetje laat, maar goed. Kans is nihil dat ik hem ga vinden, maar ik dacht laat ik een gokje wagen. Afgelopen 4 juli (dus zomer) rende jij bij Vleuten samen met je vriend die je supporte vanuit de auto (zwarte Audi). Daarna kwam ik je weer tegen bij haarrijn. Weer vroeg je om mijn nr en zei ik nee. 3e keer kwam ik je weer tegen toen ik terug liep naar mijn auto om mijn telefoon eruit te halen. Mijn vriendin zei nog hij is jeeejj geef je nummer, maar ik had op dat moment geen behoefte aan. Dagelijks herinnert ze mij nog aan jou. Wat mij vooral bij is gebleven is het volgende. Ik had een gekreukeld bloesje aan die ik die ochtend nog had gestreken. Je riep nog geef je nummer zodat ik voor je kan strijken. Spijt dat ik m niet gaf, want heb dagelijks bergen die ik moet strijken. Hahahha jullie delen alleszins hetzelfde gevoel voor humor. Up voor jou.

femalesoldier
02-01-2019, 20:37
Kleine kans dat ik hem hier ga vinden. Hij lijkt mij niet het type om op Marokko.nl te zitten

LionDeRiff
03-01-2019, 15:24
Kleine kans dat ik hem hier ga vinden. Hij lijkt mij niet het type om op Marokko.nl te zittenghair