Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Let’s give it a try..

VolwassenV
01-01-2019, 02:52

Salaam alaikoem, Ik zal er niet omheen draaien. Zoals velen met mij op dit forum, ben ik ook toe aan the next step in life. Ik ben ondertussen 32 geworden, de tijd is echt letterlijk voorbij gevlogen. Elhamdoulillah, ik heb mijn leven goed op orde. Ik ben WO opgeleid en heb ondertussen hard getimmerd aan een stabiele carriere. Op prive vlak heb ik tevens een stabiel fijn leventje opgebouwd elhamdoulillah. Ik geniet volop van mooie momenten met mijn dierbaren. Ik hou van reizen en probeer dan ook zoveel mogelijk van de wereld te zien. Echter, hoe cliche het ook klinkt, mis ik wel een levensmaatje in mijn leven. Iemand met wie ik van het leven kan genieten, met wie ik tegenslagen kan verwerken. Iemand met wie ik over alles kan praten, iemand bij wie ik mijzelf in het uiterste zin kan zijn, ofwel een maatje voor het leven. Qua persoonlijkheid ben ik een sociaal persoon, ik hou van gezelligheid, diepe gesprekken, maar hou ook van (droge) humor. Verder ben ik een open persoon en vrij direct. Ik weet heel goed wat ik wil en/of zoek in een man en hoop dan ook een man te treffen die er ook zo in staat. Een man die wispelturig is, niet zo goed weet wat hij wil in het leven, past echt totaal niet bij mij. Een leuke, zelfverzekerde doch nuchtere man, die zijn leven op orde heeft zou daarentegen weleens the perfect match kunnen zijn! Who knows.. mocht je jezelf aangesproken voelen, dan hoor ik je graag! Groetjes!

VolwassenV
02-01-2019, 01:39
.

VolwassenV
02-01-2019, 21:47
Hard getimmerd aan een carriere..........MOOI dan mag jij de bruiloft betalen. Sure, ik heb immers hard en verstandig getimmerd aan mijn carriere om het vervolgens aan een overrated, commerciele, onzinnige poppenkast uit te geven..

gatar2012
02-01-2019, 21:55
[QUOTE=VolwassenV;133923983]Sure, ik heb immers hard en verstandig getimmerd aan mijn carriere om het vervolgens aan een overrated, commerciele, onzinnige poppenkast uit te geven..[/QUOTEoverrated ?]

patatmet
08-01-2019, 08:46

Sure, ik heb immers hard en verstandig getimmerd aan mijn carriere om het vervolgens aan een overrated, commerciele, onzinnige poppenkast uit te geven.. Dus jij trouwt gewoon in het stadhuis zonder bruiloft..

marruecos87
08-01-2019, 14:37
Dus jij trouwt gewoon in het stadhuis zonder bruiloft.. Waar moei je je mee? Net een roddeltante.

patatmet
08-01-2019, 16:12
Waar moei je je mee? Net een roddeltante. Kruip in der reet joh flikkertje

marruecos87
08-01-2019, 17:01
Kruip in der reet joh flikkertje Hoepel een eindje op met je "adviezen", aandachtzoekende kleuter.

Perseus
08-01-2019, 18:49
Zodra je hem gevonden hebt en de broodloft geplant is nodig mij uit kom ik eten. Lekker marorkaans eten