Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Deze rubriek. Joke of the year

Zonneschijn..
30-12-2018, 20:10

Titel: Serieuze man zoekt oprechte godvrezende vrouw. Na paar zinnen gelezen te hebben is zijn eerste vraag aan jou 1. Wat is jouw cupmaat? 2. Heb je volle kont? 3. Heb je hoge libido? 4. Heb je foto? [Je stuurt foto...] Nee ik bedoelde foto van jou helemaal, dus ook je lichaam. 5. Waarom ben je gescheiden als ik vragen mag? ‘Jaa mijn vrouw deed niks in huis, ze maakte niet schoon en wilde nooit naar mijn ouders’ [Stuurt foto van lingerie] ‘Draag je dit weleens? Ik vind dit echt sexy en spannend als een vrouw dit draagt’ Tazz bazzz en qazzzz op de generatie van vandaag. Moge Allah de zusters die hier vandaag de dag intrappen veel wijsheid en sterkte schenken :lol:

Hoofddoekhijab
30-12-2018, 20:31
:haha:

MarokkaaninNL
30-12-2018, 20:47
Titel: Serieuze man zoekt oprechte godvrezende vrouw. Na paar zinnen gelezen te hebben is zijn eerste vraag aan jou 1. Wat is jouw cupmaat? 2. Heb je volle kont? 3. Heb je hoge libido? 4. Heb je foto? [Je stuurt foto...] Nee ik bedoelde foto van jou helemaal, dus ook je lichaam. 5. Waarom ben je gescheiden als ik vragen mag? ‘Jaa mijn vrouw deed niks in huis, ze maakte niet schoon en wilde nooit naar mijn ouders’ [Stuurt foto van lingerie] ‘Draag je dit weleens? Ik vind dit echt sexy en spannend als een vrouw dit draagt’ Tazz bazzz en qazzzz op de generatie van vandaag. Moge Allah de zusters die hier vandaag de dag intrappen veel wijsheid en sterkte schenken :lol: Ewa ja dit soort dieren blijf je er tussen houden. Maar degene die kan voorkomen dat je met zulke types op een plek beland waarbij bepaalde dingen kunnen gebeuren ben alleen jijzelf. Je moet gewoon nooit uit het oog verliezen dat je op een openbare plek afspreekt en geen foto' s lichaamsdelen gaat sturen of over vieze dingen gaat praten, want daar gaat het al verkeerd. Als jij hierin meegaat dan accepteer jij in feite dat je je eraan toegeeft. Hou deze regels aan: 1: Afspreken op openbare plek, ook na de 2e of 3e keer 2: Vies praten vermijden 3: Niet aan je laten zitten ( lijkt me logisch dat je dat niet toelaat). Ik weet dat sommige vrouwen makkelijk verleid worden door gladde praatjes, maar als een man echt serieus is dan heeft hij het geduld om van je af te blijven. Ik ben een man en ik weet hoe dit werkt dus neem dat van me aan. Gladde praatjes over dat jullie toch wel gaan trouwen en dat ie alvast een voorproefje wilt etc. 4: Als er interesse is na een paar ontmoetingen blijf het netjes houden en blijf niet te lang hangen bij appen en bellen maar maak concrete stappen. Mijn ervaring is hoe langer het bel en appcontact duurt hoe minder serieus je elkaar gaat nemen omdat je dan op een soort app of belvrienden gaat lijken. Wat ik zelf oké zou vinden als ze bij haar thuis aangeeft dat ze een man heeft leren kennen en dat hij (ik) haar hand komt vragen Nog wat, als zo n type weigert om concreet te worden, een relatie wilt om elkaar te leren kennen of weigert bij je familie langs te gaan dan zou er een belletje moeten rinkelen. Alleen op deze manier hou je die rotzooi erbuiten P.S. Als er een dame serieuze intenties heeft mag je mij een bericht sturen

Salamaa
31-12-2018, 17:06
Titel: Serieuze man zoekt oprechte godvrezende vrouw. Na paar zinnen gelezen te hebben is zijn eerste vraag aan jou 1. Wat is jouw cupmaat? 2. Heb je volle kont? 3. Heb je hoge libido? 4. Heb je foto? [Je stuurt foto...] Nee ik bedoelde foto van jou helemaal, dus ook je lichaam. 5. Waarom ben je gescheiden als ik vragen mag? ‘Jaa mijn vrouw deed niks in huis, ze maakte niet schoon en wilde nooit naar mijn ouders’ [Stuurt foto van lingerie] ‘Draag je dit weleens? Ik vind dit echt sexy en spannend als een vrouw dit draagt’ Tazz bazzz en qazzzz op de generatie van vandaag. Moge Allah de zusters die hier vandaag de dag intrappen veel wijsheid en sterkte schenken :lol: Moest echt lachen om jouw reactie, is het echt zo erg?

FaithSoBeIt
31-01-2019, 00:04

Titel: Serieuze man zoekt oprechte godvrezende vrouw. Na paar zinnen gelezen te hebben is zijn eerste vraag aan jou 1. Wat is jouw cupmaat? 2. Heb je volle kont? 3. Heb je hoge libido? 4. Heb je foto? [Je stuurt foto...] Nee ik bedoelde foto van jou helemaal, dus ook je lichaam. 5. Waarom ben je gescheiden als ik vragen mag? ‘Jaa mijn vrouw deed niks in huis, ze maakte niet schoon en wilde nooit naar mijn ouders’ [Stuurt foto van lingerie] ‘Draag je dit weleens? Ik vind dit echt sexy en spannend als een vrouw dit draagt’ Tazz bazzz en qazzzz op de generatie van vandaag. Moge Allah de zusters die hier vandaag de dag intrappen veel wijsheid en sterkte schenken :lol: HAHAHAHAHAHAHAHA ik ga stuk. Helaas is dit echt zo, ze zijn allemaal oh zo "godsvrezend", maar stellen dat soort vragen idd. Of Dirty talk...misselijkmakend