Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een nette rustige moslima, Marokkaans of niet

MarokkaaninNL
30-12-2018, 18:54

Salaam, Ik ben een nuchtere volhardende loyale Marokkaanse jongeman van 33 en ik ben er klaar voor om de serieuze stap te zetten en te trouwen. Ik ben niet eerder getrouwd geweest. Mijn voorkeur gaat uit naar een nuchtere bescheiden loyale vrouw tussen 21 en 35 jaar. Ik heb een voorkeur voor een Marokkaanse vrouw maar het gaat mij er ook om of ik goed met je overweg kan en dat je moslima bent, dus het is geen harde eis. Ik moet eerlijk zeggen dat mijn voorkeur minder uitgaat naar vrouw die een kind heeft, dus ik wil teleurstellingen hiermee voorkomen. Verder reis ik graag ( ik zou graag een lange reis of reizen willen maken met mijn aanstaande vrouw) , ga eens in de paar weken uit eten , vind het leuk om auto te rijden, websites in elkaar te zetten en sporten. Ik verwacht geduld, loyaliteit, openheid en zorgzaamheid van mijn vrouw en ik kan ik dit allemaal zelf ook bieden. Over mijn uiterlijk mag ik niet klagen. Ik wil geen relatie dus na een paar ontmoetingen kunnen we al praten over hoe welke stappen we gaan nemen richting de huwelijksdag . Ik wil nu alvast melden dat ik een eventuele bruiloft KLEIN wil houden.

Salamaa
31-12-2018, 17:57
Max hoeveel gasten op de bruiloft?

liefste22
04-01-2019, 01:42
Je inbox zit vol