Bekijk volle/desktop versie : Gestalkt door me vriend



Pagina's : [1] 2 3

30-12-2018, 13:50
Ik kan maar niet uit me hoofd halen wat mij gister overkwam. Ik had gister eigenlijk afgesproken met mijn vriend, maar hij liet die dag daarvoor in de avond niks meer horen en in de ochtend ook niet, dus ik had niet verwacht dat onze afspraak doorging. Hij belde mij in de middag op en ik vroeg hem waarom hij in de ochtend niet zei dat het doorging. Ik zei dat ik niet meer kwam en ik hing op. Toen begon die me achterelkaar te bellen. Hij stuurde me berichten met “je gaat nu komen” “neem op ik kom richting je huis” “ik ga bij je deur aanbellen” ik dacht hij weet toch niet me adres dus hij kan niks doen. En als hij 1 keer aanbelt dan heb ik problemen met mijn ouders, hij mag niet aan me deur komen.
Hij bleef bellen en stopte niet, ik nam op ik zei ik ga niet komen laat me met rust. Toen zei die “ik ben helemaal hier voor jou naar toe gereden” ik heb hem helemaal niet gezegd dat hij moest komen. Toen ik keek vanuit het raam zag ik hem rondjes rijden in me straat. Ik zag 40 of wel meer gemiste oproepen. Ik stuurde hem berichten met ga weg voordat ik problemen ga krijgen. Ik smeekte hem om weg te gaan. Hij ging toen parkeren voor me deur. Ik raakte in paniek en ze zagen thuis dat er iets niet oke was. Mijn broer keek uit het raam en zag hem daar in de auto zitten. Me vader liep naar hem toe, maar mijn vader heeft hem nooit gezien, me moeder wel dus hij herkende hem niet, me vader vroeg hem wat doe jij hier? Hij zei tegen mijn vader ik kom hier voor een vriend, mag ik hier niet staan? Hij wou maar niet weg gaan voor me deur, ik belde hem stiekem op van alsjeblieft ga weg. Hij luisterde niet.
Toen belde hij me op en zei hij “ik hou van jou snap je dat niet? Kijk wat ik voor jou doe. Wil je dat ik je verlaat? Wil je dat we afstand nemen van elkaar?”
Na een halfuur reed hij pas weg voor me deur. Hij belde me weer en zei weer “ik hou van jou. Dus je wilt het niet? Je wil echt afstand nemen? Dit komt allemaal door jou dat ik dit heb gedaan” Zomaar werd de schuld naar mij toe geschoven en hij kon alleen maar praten over elkaar verlaten. Ik zei dat het niet normaal was wat hij deed en dat hij moest realiseren dat ik problemen kon krijgen als me moeder hem zag. Hij deed dit alleen maar, omdat ik niet naar hem toe was gegaan.

Hij heeft me gek gemaakt door hem geloof ik dat hij van me houd. Maar hij is nu niet eens bereikbaar. Wat probeert hij nu allemaal?

30-12-2018, 13:56


Dit klinkt heel erg fout. Verbreek al het contact voordat je er te diep in zit.

30-12-2018, 14:09
Doe een aangifte bij de politie.

30-12-2018, 14:40
Up

30-12-2018, 14:50


1. Hij is bang dat je hem verlaat. 2. Hij is onbereikbaar omdat ie het gevoel heeft dat hij het verkloot heeft en geen bericht wil lezen met ‘het is afgelopen’. Maar je hebt een emo gast achter je aan welke man doet nou zoiets haha ziek!

30-12-2018, 14:50
Ik vraag me echt af wat bezielt vrouwen die voor een loser kiezen. Vrouwen als jij kiezen een persoon die niks te verliezen heeft. Het zou me niet verbazen dat hij een strafblad heeft en in detentie heeft gezeten. Iemand die een goede baan wil graag een goede reputatie houden. Die zal ook zijn loopbaan niet op spel zetten. Zulke types zijn te saai voor jullie omdat jullie altijd opzoek zijn naar drama en sensatie. Dan ineens het weerloze slachtoffertje spelen. En paar jaar later wanneer je ex criminelen met antisociaal gedrag niet meer kan helpen. Begin je met anekdotes te schrijven op marokko.nl hoe erg marokkaanse mannen zijn. Dat ze de hele dag in cafeetjes blijven, niet willen werken, te ouderwets zijn. De enige redding zal dan een Turk zijn of een Koerd of de bekeerling die een obsessie heeft met marokkaanse vrouwen. Het probleem is toch psychische welzijn van de marokkaanse vrouw die destructief gedrag vertoont en de verkeerde keuzes neemt qua partner

30-12-2018, 19:39
Herkenbaar ook bij m’n zus gebeurd....
Ze had een man afgewezen, kon hij kennelijk niet hebben en hij heeft via zijn vriend die bij overheid werkte woonadres achterhaald.
Is hij naar ons huis toegereden en stond uren voor geparkeerd in onze straat.
Zij was niet thuis en werd 1000 keer gebeld anoniem door hem.
Gedreigd dat hij zou aanbellen bla bla.
Eindstand mijn broer ging naar hem toe en heeft paar rake klappen uitgedeeld daarna nooit meer gezien.
Er zijn 2 aangiftes uit voortgekomen, die vriend die in persoonsgegevens zat is ontslagen en tegen hem aangifte smaad en laster.
Pas op dat hij je foto’s niet op rare websites gaat zetten, haal je foto’s weg van LinkedIn enz.

Allemaal crimineeltjes en psychopaten bij elkaar.
Afstand afstand en nog eens afstand van de monafiqien en shayateen.

30-12-2018, 19:48

Citaat door Zonneschijn..:
Herkenbaar ook bij m’n zus gebeurd....
Ze had een man afgewezen, kon hij kennelijk niet hebben en hij heeft via zijn vriend die bij overheid werkte woonadres achterhaald.
Is hij naar ons huis toegereden en stond uren voor geparkeerd in onze straat.
Zij was niet thuis en werd 1000 keer gebeld anoniem door hem.
Gedreigd dat hij zou aanbellen bla bla.
Eindstand mijn broer ging naar hem toe en heeft paar rake klappen uitgedeeld daarna nooit meer gezien.
Er zijn 2 aangiftes uit voortgekomen, die vriend die in persoonsgegevens zat is ontslagen en tegen hem aangifte smaad en laster.
Pas op dat hij je foto’s niet op rare websites gaat zetten, haal je foto’s weg van LinkedIn enz.

Allemaal crimineeltjes en psychopaten bij elkaar.
Afstand afstand en nog eens afstand van de monafiqien en shayateen.
Heftig.

30-12-2018, 19:49

Citaat door MoneyMaker_:
1. Hij is bang dat je hem verlaat. 2. Hij is onbereikbaar omdat ie het gevoel heeft dat hij het verkloot heeft en geen bericht wil lezen met ‘het is afgelopen’. Maar je hebt een emo gast achter je aan welke man doet nou zoiets haha ziek!
Ik denk ook dit. Laat het gaan. Hij had niet eens respect voor je vader, dus trouwen wil ie ook niet.

30-12-2018, 20:06
Ik snap t niet meer.

30-12-2018, 20:16

Citaat door __A.:
Dit klinkt heel erg fout. Verbreek al het contact voordat je er te diep in zit.
Ik sluit me hierbij aan.

Wat is dit voor een creap?

31-12-2018, 01:11
Hij was zeker opzoek naar gratis sex dan zeggen ze altijd "ik hou van jou" ja tuurlijk. Elke meisje wil dit horen

31-12-2018, 01:13


Hij was zeker opzoek naar gratis sex dan zeggen ze altijd "ik hou van jou" uit schtik dat je niet naar de pllitie stapt en ja tuurlijk ook. Elke meisje wil dit horen.

Deze dombo houdt niet eens van zijn eigen wat gaat hij van jou houden..

31-12-2018, 01:22
Deze mannetje heeft blijkbaar geinvesteerd in jou, en nu behandel je hem als poep. Ewa ja sommige mensen kunnen daar niet tegen

Ikzelf zou dat niet doen, want ik zou zo'n shitwijf gelijk achterlaten, maar vrouwtjes van vandaag hebben er een gewoonte van gemaakt om met mannen te spelen. En dan gaan ze achteraf lopen klagen

Niet dat deze kerel goed bezig is. Ik zou zelf niet zulke acties uitvoeren, maar je kunt niet met elke man spelletjes blijven spelen en verwachten dat ie rustig blijft.

En advies aan jou is, beter geen relatie. Ga pas in contact met een man als je klaar bent om te trouwen. Want je gaat me niet vertellen dat je jarenlang een relatie neemt en dat je niet met elkaar naar bed gaat in al die jaren. en als je dan toch vn elkaar weggaat dan heb je je maagdelijkheid weggeven en je vertrouwen in iemand gelegd terwijl je niet eens bij de fase van trouwen bent aangekomen

31-12-2018, 01:23
Lijkt me een mooie begin voor een netflix chick flick.

Sterkte ermee.

Pagina's : [1] 2 3