Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Opgeven is geen optie

ranja30
28-12-2018, 23:25

Slm, Ik ben Mariam 31 jaar jong Wonend in Amsterdam Werk als storemanager 1.67 lang Volslank Zorgzaam Direct Serieus Spontaan Levensgenieter Godvrezend Familiemens Sportief Weet wat ik wil in het leven.... Ben jij een serieuze man met zuivere intenties en... Lief Attent Zelfverzekerd Zorgzaam Intelligent Netjes Verzorgd En echt een nieuwe fase willen starten met een bent ness zonder poespasss! Reageer middels een privé bericht! Chokran P.s voor de mannen die hier al 20 jaar zitten en nog steeds niet weten wat ze willen in het leven,reageer aub niet op mijn bericht en succes met jullie leven!

Younes2018
29-12-2018, 10:28
31 jaar is wel oud om nu pas te gaan zoeken? Of ben je 31 jr aan het spelen en nu ineens ben je gelovig en zoek je een goede man. Hypocriete Marokkanen. Sluit maar aan bij een hele lange rij.

AzillaLyon
29-12-2018, 11:21
31 jaar is wel oud om nu pas te gaan zoeken? Of ben je 31 jr aan het spelen en nu ineens ben je gelovig en zoek je een goede man. Hypocriete Marokkanen. Sluit maar aan bij een hele lange rij. Nee 31 jaar is Helemaal niet Oud. Tegenwoordig trouwt men 40 Plus. En wat Jij moet Leren is Goed Lezen. Valse Beschuldigingen is Heel Gevaarlijk. Uiteindelijk is het Soort zoekt Soort. EL Mektab is EL Mektab. Of EL Mektab is geen EL Mektab.

Younes2018
29-12-2018, 12:08
Nee 31 jaar is Helemaal niet Oud. Tegenwoordig trouwt men 40 Plus. En wat Jij moet Leren is Goed Lezen. Valse Beschuldigingen is Heel Gevaarlijk. Uiteindelijk is het Soort zoekt Soort. EL Mektab is EL Mektab. Of EL Mektab is geen EL Mektab. Begrijp me niet verkeerd broer. Je hebt zeker hier een punt. Ik beschuldig niet vals, ik ken haar niet. De praktijk leert ons dat het vaak wel zo is. Of wil je bekenen dat zij nooit een man in haar leven heeft gehad? De meeste marokkaanse vrouwen willen in hun jongere jaren mannen met auto's en dure kleding en uiterlijk. Naar mate de leeftijd vordert, zoeken ze een man en worden de eisen minder. Daarom zijn er zoveel gescheiden vrouwen of vrouwen die pas 31 of boven zijn en opzoek zijn om te trouwen. Soort zoekt zeker soort en mektab hoort sebaab bij.

AzillaLyon
29-12-2018, 12:25

Begrijp me niet verkeerd broer. Je hebt zeker hier een punt. Ik beschuldig niet vals, ik ken haar niet. De praktijk leert ons dat het vaak wel zo is. Of wil je bekenen dat zij nooit een man in haar leven heeft gehad? De meeste marokkaanse vrouwen willen in hun jongere jaren mannen met auto's en dure kleding en uiterlijk. Naar mate de leeftijd vordert, zoeken ze een man en worden de eisen minder. Daarom zijn er zoveel gescheiden vrouwen of vrouwen die pas 31 of boven zijn en opzoek zijn om te trouwen. Soort zoekt zeker soort en mektab hoort sebaab bij. De Moskeeen moeten meer Doen voor de MoslimGemeenschap. Een Moskee is een Prachtige mogelijke Koppels Creeering. Dan was de TS hier denk ik Nooit Gekomen.

Predator_Gotti
29-12-2018, 22:03
Honden zijn weer bijelkaar om ff iedereen te vooroordelen? Zodra jullie je eigen fouten moeten goed praten zijn jullie de beste advocaten.. Maar zodra jullie andere moeten veroordelen zijn jullie ineens de beste rechters ?? Ik heb het over jullie jah, Azillalyon en Younes2018.. stelletje hypocrieten.. laat haar toch met rust en kijk eerst naar jullie zelf, wAnt zo perfect zijn jullie echt niet met jullie persoonlijkheidsstoornis...

ranja30
29-12-2018, 22:50
Super bedankt! Je kunt wel zien wie hier beschikt over een stel hersenen en wie niet! Chokran. Leef en laat leven. Geniet van het leven en wees lief voor elkaar! Xx

Predator_Gotti
29-12-2018, 22:56
Super bedankt! Je kunt wel zien wie hier beschikt over een stel hersenen en wie niet! Chokran. Leef en laat leven. Geniet van het leven en wees lief voor elkaar! Xx Gair inshaAllah zuster.. Ze zullen wel wéér scheldend reageren en erbij zeggen dat ik dus bij jou loopt te slijmen en je probeert te versieren... maar dit soort kansloze figuren kennen het woord medeleven niet en denken dat ze commentaar op elke dame kunnen geven en haar vooroordelen en ze denken altijd dat ze het beter weten.. lees hen reacties door, dan begrijp je wel wat ik bedoel.. Wens je veel succes en inshaAllah kom je je vrome, eerlijke, en gezonde man tegenmoet die je op handen draagt, volgens de Islamitische regelgeving..

ranja30
29-12-2018, 23:00
Chokran! Het siert je als persoon. Kunnen vele aardig wat van leren. Amin yarabbi en dat gun ik jou ook van harte insha Allan

Predator_Gotti
29-12-2018, 23:06
Chokran! Het siert je als persoon. Kunnen vele aardig wat van leren. Amin yarabbi en dat gun ik jou ook van harte insha Allah DjazaakAllahoe Gairan.. Moge Allah s.w.t. jou inshaAllah belonen met het goede... amien.