Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een gezegende huwelijk

Abousaalih
28-12-2018, 16:31

Asalaamoe aleikoem, Zijn er serieuze zusters (bekeerling) die open staat voor het huwelijk en tevens stel ik hoge voorkeur aan eerlijkheid en vertrouwen. Mijn voorkeur is een Nederlandse zuster (gescheiden en/of met kinderen kan ook) en iemand die open staat om meer te verdiepen of al bezig ermee is. Ik zie je pm tegemoet in sha Allah... Ik heb zelf alles op orde lhamdoellilah, 29 jaar en van berbers afkomst.

Juisteintentie
28-12-2018, 17:16
MachAllah broer moge Allah swt jou voorzien van een goede vrouw insha Allah ameen Moge vele jou volgen en eindelijk ingaan zien dat Marokkaanse vrouwen niet de vrouwen zijn waar je gelukkkg mee kan worden. Beter een bekeerling heb je rust in je leven

rifiagirl
28-12-2018, 20:39
MachAllah broer moge Allah swt jou voorzien van een goede vrouw insha Allah ameen Moge vele jou volgen en eindelijk ingaan zien dat Marokkaanse vrouwen niet de vrouwen zijn waar je gelukkkg mee kan worden. Beter een bekeerling heb je rust in je leven Wauw.. wat een conclusie.. Zeg Astagfirullah en vertrouw op Allah swt.. Geen mens op aarde is perfect, zowel bij de dames als heren.. Nederlands of Marokkaans, het is je intentie die het doet slagen of breken.. Denk overigens niet dat ik met je in discussie ga.. daarom reageer ik niet..dit is puur om je te laten inzien; altijd eerst in je eigen spiegeltje kijken.