Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mijn probleem

Pagina's : [1] 2

Madamee16
27-12-2018, 21:49

Ik wil even wat kwijt. Een klein probleempje dat zich afspeelt in mijn hoofd en benieuwd of meerdere dit hebben. Zo ja wat doe je er dan mee? Het lijkt alsof iemand mij nooit begrijpt. Ik ben 21. Nog best jong, maar ik leef best ingewikkeld. Ik kom uit een vrij ouderwetse mentaliteit gezin terwijl ik zelf heel modern ben. I love fashion en Bn graag creatief bezig. Geen probleem ik ben niks anders gewend. Ik mag heel veel dinge niet van mijn ouders. Wat ik geen probleem vind, want dat is eenmaal de opvoeding. Maar deze opvoeding willen mensen niet begrijpen. Dan heb ik het vooral over de heren onder ons. Ik merk als ik denk de ware te hebben gevonden dit vaak botst door mijn opvoeding. Ik geef een voorbeeld. Mijn moeder wil dat ik 6 uur thuis ben. Always. Gewoon te overbezorgd. Vind ik prima want ik heb toch niks te zoeken buiten op straat. Nou willen mijn vriendinnen en collega's af en toe laat wat drinken wat ik moet af slaan. Vind ik soms best gênant maar goed .. Even terug komend op de heren. Ze vinden mijn opvoeding overdreven. Vaak zeggen ze dan wat overdreven of dan houd het op als ik je niet rond dat tijdstip kan zien. Like wtf... Het lijkt alsof ik mijn wederhelft niet kan vinden door deze irritante kleine dingetjes wat iedereen heel raar vind. Ik zoek gwn iemand die me begrijpt. Ben ik de enige?.. Daarnaast ben ik zelf af en toe best ingewikkeld te begrijpen... . De meeste mensen schrikken als ze horen dat ik veel niet mag, want als je naar me kijkt denken de meeste dat ik heel vrij ben opgevoed. (Bn gwn een fashionista, kleding is mijn passie). Ik vind het irritant om steeds uit te leggen. Dus heb ik wat schijt gecreëerd en zeg ik gewoon dat ik iets niet mag. Ik wordt raar aangekeken maar dan maar op deze manier. Ik zoek naar iemand die kwa interesses op mij lijkt. Fashion, humor, positiviteit, geduld en vooral BEGRIP! Bedankt voor het lezen van mijn levensverhaal.. Veel kusjes !

Artikell
27-12-2018, 23:07
Bedankt voor het delen

gezelligegast
28-12-2018, 08:04
Ok

berkane2ooo
28-12-2018, 08:21
Deel het aan je pa mee voor een luisterend oor

patatmet
28-12-2018, 10:23

Ik wil even wat kwijt. Een klein probleempje dat zich afspeelt in mijn hoofd en benieuwd of meerdere dit hebben. Zo ja wat doe je er dan mee? Het lijkt alsof iemand mij nooit begrijpt. Ik ben 21. Nog best jong, maar ik leef best ingewikkeld. Ik kom uit een vrij ouderwetse mentaliteit gezin terwijl ik zelf heel modern ben. I love fashion en Bn graag creatief bezig. Geen probleem ik ben niks anders gewend. Ik mag heel veel dinge niet van mijn ouders. Wat ik geen probleem vind, want dat is eenmaal de opvoeding. Maar deze opvoeding willen mensen niet begrijpen. Dan heb ik het vooral over de heren onder ons. Ik merk als ik denk de ware te hebben gevonden dit vaak botst door mijn opvoeding. Ik geef een voorbeeld. Mijn moeder wil dat ik 6 uur thuis ben. Always. Gewoon te overbezorgd. Vind ik prima want ik heb toch niks te zoeken buiten op straat. Nou willen mijn vriendinnen en collega's af en toe laat wat drinken wat ik moet af slaan. Vind ik soms best gênant maar goed .. Even terug komend op de heren. Ze vinden mijn opvoeding overdreven. Vaak zeggen ze dan wat overdreven of dan houd het op als ik je niet rond dat tijdstip kan zien. Like wtf... Het lijkt alsof ik mijn wederhelft niet kan vinden door deze irritante kleine dingetjes wat iedereen heel raar vind. Ik zoek gwn iemand die me begrijpt. Ben ik de enige?.. Daarnaast ben ik zelf af en toe best ingewikkeld te begrijpen... . De meeste mensen schrikken als ze horen dat ik veel niet mag, want als je naar me kijkt denken de meeste dat ik heel vrij ben opgevoed. (Bn gwn een fashionista, kleding is mijn passie). Ik vind het irritant om steeds uit te leggen. Dus heb ik wat schijt gecreëerd en zeg ik gewoon dat ik iets niet mag. Ik wordt raar aangekeken maar dan maar op deze manier. Ik zoek naar iemand die kwa interesses op mij lijkt. Fashion, humor, positiviteit, geduld en vooral BEGRIP! Bedankt voor het lezen van mijn levensverhaal.. Veel kusjes ! Als dat jou probleem is dan heb jij geen probleem gewoon luisteren naar je ouders en voor 6 uur thuis zijn.

sowieso888
05-01-2019, 02:55
En als je niet meer thuis woont en hoeft te leven met die regels, wat dan?

Kusaila
05-01-2019, 13:28
Denk eens even logisch na. Stel een man wil trouwen zou hij het dan als positief zien dat je voor 6 uur thuis moet zijn of negatief... Degene die zeggen dat ze het vervelend vinden dat je niet laat in de avond naar buiten mag hebben hele stoute dingen voor je in petto en geloof me hun intentie is echt geen huwelijk.

Madamee16
05-01-2019, 14:22
En als je niet meer thuis woont en hoeft te leven met die regels, wat dan? hoebedoel je wat dan? Dan heb ik waarschijnlijk regels van mijn man waar ik me aan moet houde XD houd nooit op heh

Madamee16
05-01-2019, 14:22
Denk eens even logisch na. Stel een man wil trouwen zou hij het dan als positief zien dat je voor 6 uur thuis moet zijn of negatief... Degene die zeggen dat ze het vervelend vinden dat je niet laat in de avond naar buiten mag hebben hele stoute dingen voor je in petto en geloof me hun intentie is echt geen huwelijk. Das waar er!

sowieso888
05-01-2019, 18:10
hoebedoel je wat dan? Dan heb ik waarschijnlijk regels van mijn man waar ik me aan moet houde XD houd nooit op heh Okeoke, tja..man moet gwn beetje begrip tonen denk ik? Als et zijn dochter was zou hij haar ook vroeg thuis willen hebben toch?

Rizlene
07-01-2019, 19:35
Heb oprecht medelijden met jou. Jammer dat jouw ouders zo traditioneel zijn. Zelf ben ik ben niet erg streng opgevoed. Ik mocht altijd reizen toen ik een twintiger was en vond mijn moeder al in sommige dingen kei streng! Mocht je ooit gaan trouwen en settelen dan is het niet dat je enkel 'ja en amen' moet zeggen. Je bent niet het bezit van een man of van je ouders. Verpest je toekomst en perspectieven niet. Trouwen is geen garantie voor een gelukkig bestaan. Het moet geen doel zijn, maar een stap die je samen met je grote liefde wilt maken. Komt de ware niet voorbij? Dan moet je ook alleen gelukkig kunnen zijn. Ik ben wel klaar om met een leuke man te settelen, maar tot nu mis ik de vonk. Zoveel hou ik dus van mezelf, om niet zomaar te trouwen om het TROUWEN zelf. Zou met iemand in gesprek gaan. Hoop dat alles goed uitpakt voor jou!

Madamee16
07-01-2019, 20:11
Heb oprecht medelijden met jou. Jammer dat jouw ouders zo traditioneel zijn. Zelf ben ik ben niet erg streng opgevoed. Ik mocht altijd reizen toen ik een twintiger was en vond mijn moeder al in sommige dingen kei streng! Mocht je ooit gaan trouwen en settelen dan is het niet dat je enkel 'ja en amen' moet zeggen. Je bent niet het bezit van een man of van je ouders. Verpest je toekomst en perspectieven niet. Trouwen is geen garantie voor een gelukkig bestaan. Het moet geen doel zijn, maar een stap die je samen met je grote liefde wilt maken. Komt de ware niet voorbij? Dan moet je ook alleen gelukkig kunnen zijn. Ik ben wel klaar om met een leuke man te settelen, maar tot nu mis ik de vonk. Zoveel hou ik dus van mezelf, om niet zomaar te trouwen om het TROUWEN zelf. Zou met iemand in gesprek gaan. Hoop dat alles goed uitpakt voor jou! Thanks girl!@ Knoop dat die vonk bij jou nog komt :)

Ewis
08-01-2019, 00:08

Madamee16, jij hebt eigenlijk helemaal geen probleem (wel ééntje maar dat zo..). Jij respecteert jouw ouders. Dat is heel goed en wat ook normaal is. En ik denk dat jij niet uit een "ouderwets mentaliteitsgezin" komt. Jij komt juist uit een "normaal" gezin. Als je dat blijft vergelijken met veel "vrije" gezinnen tegenwoordig dan is dat juist niet vrij: ontspoort is dat!. Zij zijn juist diegene die aan het beeld van anderen willen voldoen. Wat is daar zo vrij aan. En de jongens? Die willen gewoon misbruik maken van een onschuldige meisje die zich nog op haar natuurlijke aanleg (elfita) betvindt. En de vriendinnen: die zijn verschrikkelijk jaloers op jou. Dus meid: er is helemaal niet mis met je. De andere daar is flink wat mis. We leven in een "snelle" moeilijke tijd, vooral voor de jeugd, wees daarom alert. Even over dat "ééntje"...wat wel (nog) een probleem is bij jou is dat "fasionista". Het druist wel in tegen de normen van de Islam. Houd daar afstand van, wil je slagen in dit leven en het hiernamaals. Verdiep je in de Islam en red jezelf en volg niet de (kudde) massa want zij zullen je naar de "afgrond" brengen. Al die jongens en vriendinnen zijn sjajateen die jou uitnodigen naar de hel. Zij zijn al verpest en willen dat jij dat ook wordt. Sonde voor zo'n jonge en schone meid. Zorg ervoor dat Allaah, Diegene die jou heeft gemaakt voor ZIJN aanbidding, tervreden over is en niet zijn schepping. De mens zal je nooit tecreden stellen, wat je ook doet. Dit is een advies aan jou vanuit mij hart. En wat een sjajtaan is die Riziene.

Sportief26
08-01-2019, 00:14
Heb oprecht medelijden met jou. Jammer dat jouw ouders zo traditioneel zijn. Zelf ben ik ben niet erg streng opgevoed. Ik mocht altijd reizen toen ik een twintiger was en vond mijn moeder al in sommige dingen kei streng! Mocht je ooit gaan trouwen en settelen dan is het niet dat je enkel 'ja en amen' moet zeggen. Je bent niet het bezit van een man of van je ouders. Verpest je toekomst en perspectieven niet. Trouwen is geen garantie voor een gelukkig bestaan. Het moet geen doel zijn, maar een stap die je samen met je grote liefde wilt maken. Komt de ware niet voorbij? Dan moet je ook alleen gelukkig kunnen zijn. Ik ben wel klaar om met een leuke man te settelen, maar tot nu mis ik de vonk. Zoveel hou ik dus van mezelf, om niet zomaar te trouwen om het TROUWEN zelf. Zou met iemand in gesprek gaan. Hoop dat alles goed uitpakt voor jou!types als jij hebben veel lullen gezien en geproeft..overduideljik je bent niet in het bezit van ej ouders??hoor je wel wat je zegt de ouders die werkten voor hun dochter altijd klaar staan voor hun dochter het beste willen voor hun dochter. ze strijden voor hun dochter..en dan als ze ouder is moeten ze alles opgeven omdat ze alleen op vakantie wilt gaan ?voor hetzelfde geld gaat ze naar curacao naar die fuikfeest tussen allemaal antiliaanen ..wie weet gaat ze alleen op vakantie en word ze gedrogeerd en vekracht? wie gaat zich schuldig voelen de ouders..dame hou het nou maar bij het lullen nemen inplaats van onzin te lullen ..met je heb oprecht medelijden met haar ik heb oprecht medelijden met jou ouders niet met jou types als jij mogen doodbranden en ik plas nog op ze..inplaats van deze dame gerust te stellen want het is gewoon hoe het hoort komt een mongooltje als jij laten zien van ik leeef ik ga uit ik ga op vakantie fuck me ouders fuck the world ik doe wat ik wil..ga eh rotzooi jij moet nog veel van het leven zien

patatmet
08-01-2019, 08:41
types als jij hebben veel lullen gezien en geproeft..overduideljik je bent niet in het bezit van ej ouders??hoor je wel wat je zegt de ouders die werkten voor hun dochter altijd klaar staan voor hun dochter het beste willen voor hun dochter. ze strijden voor hun dochter..en dan als ze ouder is moeten ze alles opgeven omdat ze alleen op vakantie wilt gaan ?voor hetzelfde geld gaat ze naar curacao naar die fuikfeest tussen allemaal antiliaanen ..wie weet gaat ze alleen op vakantie en word ze gedrogeerd en vekracht? wie gaat zich schuldig voelen de ouders..dame hou het nou maar bij het lullen nemen inplaats van onzin te lullen ..met je heb oprecht medelijden met haar ik heb oprecht medelijden met jou ouders niet met jou types als jij mogen doodbranden en ik plas nog op ze..inplaats van deze dame gerust te stellen want het is gewoon hoe het hoort komt een mongooltje als jij laten zien van ik leeef ik ga uit ik ga op vakantie fuck me ouders fuck the world ik doe wat ik wil..ga eh rotzooi jij moet nog veel van het leven zien Dat is geen sportieve antwoord, Alhoewel ik jou ergens wel snap..

Pagina's : [1] 2