Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wie denkt ook nog weleens aan mensen die je hebt ontmoet in het verleden...

Colossus
26-12-2018, 22:40

Ondanks dat je 'alles' hebt wat je hartje begeert, spookt die ene of meerdere personen weleens in je hoofd, terwijl je absoluut geen relatie met diegene zou willen hebben Soms denk k weleens na over hoe het begon, hoe het was n hoe het contact uiteindelijk is overgegaan...:stoned:

Ninja636
26-12-2018, 23:37
Ik denk alleen aan die ene jongen die ik in de zomer een dagje heb gekend en zo een spijt dat ik niks heb gevraagd, hoewel ik dacht dat hij ook wel wilde maar niks durfde te vragen. Fckkk. Hoe groot is de kans dat je dan iemand weer tegenkomt terwijl die in een andere stad woont?

Colossus
26-12-2018, 23:59
Ik denk alleen aan die ene jongen die ik in de zomer een dagje heb gekend en zo een spijt dat ik niks heb gevraagd, hoewel ik dacht dat hij ook wel wilde maar niks durfde te vragen. Fckkk. Hoe groot is de kans dat je dan iemand weer tegenkomt terwijl die in een andere stad woont? Het leven is geen zwart witte film dat het precies zo gaat n niet anders, je hebt duizenden mensen n duizenden verhalen Mocht je miss ooit weer een leuke jongen ontmoeten, inplaats afwachten n hopen dat er wat gebeurt kun je er ook gewoon voor kiezen om het leven naar je hand te zetten n iets te doen als je wat wilt bereiken, sommige jongens zijn zelfverzekerd, maar als het om meiden gaat dan doen ze niks, ookal willen ze het wel graag:haha:

Ninja636
27-12-2018, 00:04
Het leven is geen zwart witte film dat het precies zo gaat n niet anders, je hebt duizenden mensen n duizenden verhalen Mocht je miss ooit weer een leuke jongen ontmoeten, inplaats afwachten n hopen dat er wat gebeurt kun je er ook gewoon voor kiezen om het leven naar je hand te zetten n iets te doen als je wat wilt bereiken, sommige jongens zijn zelfverzekerd, maar als het om meiden gaat dan doen ze niks, ookal willen ze het wel graag:haha: Hahahhaa. Dat is ook de reden dat ik niks heb gedaan. Ik dacht dat ik hem de volgende dag wel weer zou zien maar hij was er niet. Achja. Thats life. It wasnt meant to be. Volgende keer ga ik ook zeker niet afwachten :D

Miss_xxx
27-12-2018, 00:40

Ik vraag me ook echt af hoe het met sommige mensen gaat.. Je ziet ze 1 keer en ze laten meteen een diepe indruk achter..

DaenerysT.
27-12-2018, 00:42
Same here op vliegveld. Uiteindelijk ruim een dag vertraging gehad en van alles en nog wat meegemaakt die dag maar niks van gekomen