Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Een huwelijkspartner, wil jij dit ook?

Fa08
26-12-2018, 20:36

Assalam oe aleikoem, Zoals de titel het aangeeft, zou ik graag in aanmerking willen komen met een huwelijkspartner. Ik ben zelf een Marokkaanse (30+). Ik woon in de Randstad en ben niet eerder getrouwd geweest. In het dagelijkse leven werk ik en probeer ik meer kennis op te doen van de Islam. Ik ben Hamdoulilah praktiserend en wil hier meer in groeien. Rustig, verantwoordelijk, weloverwogen, attent en behulpzaam, zijn enkele eigenschappen die mij typeren. Omdat ik zoals zovelen in het dagelijkse leven weinig huwelijkskandidaten tegenkom, probeer ik via deze weg een geschikte kandidaat te vinden. Een geschikte kandidaat is voor mij iemand die voldoet aan de volgende kenmerken: [LIST] Praktiserend: dit is voor mij heel belangrijk en beschouw ik als een harde eis. Werkzaam: dit vind ik ook een belangrijk aspect en beschouw ik ook als een harde eis. Een man die in een huwelijk wil stappen, dient ook de verantwoordelijkheden te kunnen dragen die Allah swt hem heeft opgedragen. Werken is een verantwoordelijkheid van de man, ik heb het niet bedacht