Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Serieuze jongedame voor een serieuze jongeman

Gastvrouw
26-12-2018, 10:45

Salaam alaykoem, Bij deze plaats ik een oproep voor een (andere) lieve vrijgezelle vriendin van mij. Zij is: Marokkaanse berberse 24 jaar Gelovig en kleedt zich netjes en draagt hoofddoek Mooi (prachtige ogen masha Allah) Superlief Intelligent Verstandig Sociaal Gezellig Ze houdt van: Lezingen bijwonen Lezen Wandelen Reizen Jij bent: 24+ Gelovig Verstandig/wijs; dus geen gokkers, partyhardy types enz. Intelligent/slim; om communicatieproblemen te voorkomen, je hoeft echter niet hoogopgeleid te zijn, dosis algemene kennis is voldoende. Klaar om te settelen; als het goed klikt en alles zit mee is het de bedoeling actie te ondernemen No go's: Rokers Alcohol drinkers Straatschoffies Je mag ook reageren als; je niet-Marokkaans bent maar wel moslim. Deze lieve meid wil absoluut geen relatie aangaan. Contact zal verlopen via Whatsapp, af en toe bellen en 1 of 2 keer afspreken, het liefst met een mahram erbij. Reageer of stuur mij een pm met een korte beschrijving over jezelf, naderhand zal ik jullie in contact met elkaar brengen. Wassalaam alaykoem.