Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ben opzoek naar mijn gelukkige.

Mister-mo3med
25-12-2018, 13:01

Laten we dan toch maar is een poging doen voor een leuke introductie! Wie ben ik en waar hou ik van? Dat is een vraag die je op een datingsite vaak terug hoort komen. Op den duur denk ik dat een best goed beeld van mijzelf heb weten te vormen. En dat kan ik natuurlijk direct prijsgeven, maar aan de andere kant is het natuurlijk een uitdaging om daar zelf achter te komen. Ik zal wel een klein beetje de sluier optillen en wat eigenschappen prijs geven in de hoop dat ik daardoor jouw nieuwsgierig maakt. Ik ben vrolijk en positief ingesteld, hou van humor, muziek, gezelligheid. Overige kenmerken voor verdere ontdekking - maar geen reden voor paniek. Ik ben meer van het persoonlijke contact. Minder van lange appjes, waar dan na het teruglezen vaak een tiebvaud of een onverwachte / ongewenste spellingscorrectie is over heen gegaan. Je zou dus inderdaad hieruit op kunnen maken dat geduld niet altijd een van mijn sterkste kanten is. Ben jij een slimme, leuke, openminded vrouw met humor en serieus opzoek is naar een toekomst en gebonden te zijn met je man. Schroom dan niet verder en laat wat van je horen wie jij als persoon bent en waar je naar opzoek bent. Ik woon in het mooie centrum van Arnhem, ben lange man, 30 jaar oud en alleenstaande jammer genoeg.. Mijn wens is om weer mooie momenten te delen met een Serieus, stijlvolle dame, Bevlogen, Sociaal, Bruggenbouwer, Empathie, Plezier, Fietsen, Lopen, Koken. Ik hou van actief buiten zijn, maar dobber ook graag op de bank. Hou erg van de afwisseling, natuur - reizen. Graag alleen reageren als je minimaal 1.65 bent en vanaf 27 jaar. Wonend in de omgeving van utrecht. Bij voorbaat dank.

Mister-mo3med
28-12-2018, 13:55
.

Mister-mo3med
31-12-2018, 09:01
Up

Mister-mo3med
02-01-2019, 22:00
Up

Mister-mo3med
05-01-2019, 20:39

Up