Bekijk volle/desktop versie : Moektab of toeval??



16-05-2005, 19:08
Hoi allemaaal!!!

Je hoort wel eens verhalen van de anderen wanneer ze iemand heb leren kennen enz. En dat je bijv. dan diezelfde persoon weer op een onverwachte moment tegenkomt. Want denk je dat hierover? Denk je dat het Moektab is of tog maar een toeval???

En hebben jullie ook zoiets meegemaakt bij iemand, misschien nu bij je vriend/in???

Ik hoor graag jullie reactie!!!

Kusjessss........

16-05-2005, 19:23


En nog geen reacties????
Nou dat is dan heel jammer. Maar ik wacht nog wel af hoor .

16-05-2005, 20:31
ik geloof er wel in dat het makaab is

16-05-2005, 21:02
Dan is t maktab!



Toeval is puuir onzin

16-05-2005, 21:08



Citaat door missNassie:
Hoi allemaaal!!!

Je hoort wel eens verhalen van de anderen wanneer ze iemand heb leren kennen enz. En dat je bijv. dan diezelfde persoon weer op een onverwachte moment tegenkomt. Want denk je dat hierover? Denk je dat het Moektab is of tog maar een toeval???

En hebben jullie ook zoiets meegemaakt bij iemand, misschien nu bij je vriend/in???

Ik hoor graag jullie reactie!!!

Kusjessss........
Ik weet niet hoe het met jou zit (aangezien jij deze topic gestart heb) maar ik ben best wel blij met de reacties hier...
Ik ben namelijk een jongen die ik ooit een keer ontmoet heb en waarvan ik toen al dacht dat is hem pas weer tegen gekomen....
Het verhaal gaat nog verder, dus wie weet...

16-05-2005, 21:11
Alles in het leven staat vast. [toch?! ]

Elmekteb dus

17-05-2005, 19:43
Nou ik maak weleens mee dat ik elke keer dezelfde persoon tegenkom. Waar ik ook naar toe ga dan zie ik hem voor mijn neus. En stiekem vond ik (nu nog steeds) hem leuk en hij mij ook. Ene keer toen ik van mijn werk kwam en toen ik op weg naar huis ging, moest ik hele tijd aan hem denken. En ja hoor wie zag ik daar?? Dezelfde persoon aan wie ik dacht. We keken elkaar aan van huh wat doe jij hier? Hij moest toevallig wat doen volgens hem en ja en hij wist niet hoe laat ik klaar was van werk. En ja hoe het verder afliep.....................tjaaa
Maar ja ik dacht egt van wat een toeval, maar volgens mijn vriendin is het gwoon moektab!!!

kusjess..........