Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Bestaan er ook.vrouwen die niet materialisme aanbidden

Lovepower
23-12-2018, 12:27

Gewoon omdat ik nu een aantal topics heb gemaakt en onderzoek heb gedaan het valt mij op dat er veel gekeken wordt met wie ze het beste hun leven zo vrij en zionistisch mogelijk kunnen leven. dat dat belangrijker is dan de islam, ze zeggen dat de islam belangrijkste is maar alleen in woord niet in daad .???????? Maar als het er op neer komt en ze confronteert met de werkelijkheid dat ze dan niet willen weg islam sabhanallah . Kan iemand mij vertellen waar onze vrouwen zijn gebleven en onze mannen ?? Ik ben.zelf gescheiden en heb kinderen en dat is ook een probleem heb ik ondervonden. als je gescheiden bent of kinderen heb dan is het gelijk afgelopen tweede rangs mens wordt je bestempeld ?????? Ook zo raar iets sabhanallah Wie kan mij vertellen hoe dit komt ,zijn mensen niet bang dat het hun ook kan overkomen ?

Lovepower
23-12-2018, 14:41
Up

Casaouia27
24-12-2018, 19:33
Precies dit zodra ze zien dat er man/ vrouw gescheiden is. Voelen ze zich beter of hoger alsof een gescheiden persoon opeens minder waard is ofso. Allahidina osafi

AzillaLyon
24-12-2018, 19:48
Doe Dua.

...habibida...
24-12-2018, 20:02

ondervind hetzelfde sbaar voor niet in haraam te gerake