Bekijk volle/desktop versie : Waarom zetten ''moslims'' zichzelf zo voor schut op tv.

Pagina's : [1] 2

20-12-2018, 23:12
Plaatsvervangende schaamte a sahbi

Waaaarom zou je hieraan mee doen man, waaaaaaaaaaarom

Ik heb het over dat programma op npo2, waar ze3ma 10 moslims samen in 1 huis gaan wonen.

20-12-2018, 23:23

flowerpower moslims....

Alles kan en mag volgens hun geloof, welk geloof dat is weet ik ook niet hhhhhh

20-12-2018, 23:26
De enige normale is die Soma.
Echt een ezels eerste klas ..
Vooral die diklip in het begin.

20-12-2018, 23:29

Citaat door SantaCruz:
De enige normale is die Soma.
Echt een ezels eerste klas ..
Vooral die diklip in het begin.
Die soma is de normaalste van de groep ja. Maar hij durft niet te zeggen waar het op staat bro. Sommige dingen zijn gewoon haram, homofiele is zoiets. Of iemand die niet bid en de verplicht daarvan niet eens erkent, of dingen toeschrijft aan islam wat niet klopt is gwn kaafir bro. Maar niemand durft die uitspraak ze3ma te doen.

Wie bedoel je met diklip ?

20-12-2018, 23:31

Daarnaast die soma chilt gwn leip met die Indonesische zuster, ff parkje bezoeken en ff praten over lusten ze3ma.

Kifesh.. halal date wella ?

20-12-2018, 23:34

Citaat door MountakhabMaroc:
Die soma is de normaalste van de groep ja. Maar hij durft niet te zeggen waar het op staat bro. Sommige dingen zijn gewoon haram, homofiele is zoiets. Of iemand die niet bid en de verplicht daarvan niet eens erkent, of dingen toeschrijft aan islam wat niet klopt is gwn kaafir bro. Maar niemand durft die uitspraak ze3ma te doen.

Wie bedoel je met diklip ?
Selma ..

Je hebt gelijk. Ze zijn bang om de waarheid te vertellen op tv.

20-12-2018, 23:38

Citaat door SantaCruz:
Selma ..

Je hebt gelijk. Ze zijn bang om de waarheid te vertellen op tv.
Ik zeg je eerlijk, ik ken haar niet. Heb nog nooit een video van haar gezien behalve in dat programma zelf. Maar ze lieten net wat uitspraken zien van volgende aflevering. Volgens mij durft zij gewoon te zeggen waarop het staat man. Ook in die andere aflevering zei ze sommige dingen zijn gwn verplicht in Islaam, dat hoort er gwn bij. Dus eigenlijk denk ik juist dat zij het meeste durft te zeggen. Maarja sowieso gekke schande dat programma.

20-12-2018, 23:39
Allemaal de weg kwijt!

21-12-2018, 11:37
Wie is daar nou werkelijk een moslim? Ik zie alleen een lesbienne - zo ziet ze zichzelf en komt ze ook voor uit. Een Turk/Marokkaan die zegt dat hadjj een spiritueel huwelijk is tussen zichzelf en zijn schepper? En laat ik maar zwijgen over die alcohol-zuiper.

21-12-2018, 14:13
Wrm zat die soma te huilen allemaal btje. Emo. Doen whaha
Ik was niet echt aant meekijken..
Lesbo moslima lol

Verstuurd vanuit West.

21-12-2018, 15:03
Ik heb allang al geen televisie zenders meer en als k zulke topics lees bevestigt dat het geen slechte beslissing was geweest

21-12-2018, 15:04
En Selma omari gatverdamme Dr bovenlip zag er ranzig uit Tfoe man hoe durf je zo nog op tv te komen

Verstuurd vanuit West.

21-12-2018, 17:00

krijgen goed betaalt om labiele moslimms om te praten

21-12-2018, 23:27
Selma is de enige die de waarheid durft te zeggen in dat programma, die praktiserende somalier wil niemand kwetsen. En de rest zijn van leef en laat leven mentaliteit. Alles kan en mag. Only Allaah can judge me achtige uitspraken

21-12-2018, 23:31

Citaat door Elegantti:
Wanneer iemand Allaah erkent maar geen kaas heeft gegeten van tawheed en weinig tot geen kennis heeft over kufr zaken en verkeerde uitspraken doet begaat men een zonde. Wanneer iemand hier wel kennis over heeft en hij/zij met een gezonde verstand kufr begaat dan kan me spreken over een kaafir(a)

Niet alleen de moslims op tv begaan dit soort fouten. Generaties lang hebben mensen uitspraken gedaan over de islam zonder kennis terwijl ze beweren te geloven. Dat maakt ze niet altijd ongelovig. Er zijn richtlijnen en voorwaarden hiervoor. Iemand zomaar ongelovig noemen mag dus niet zondet dr richtlijnen te volgen.
Dingen toeschrijven aan islam die er niet zijn toeschrijven aan islaam is kufr. Die bargast zegt dat hij niet gelooft in een islaam die hem verplicht naar het vrijdaggebed te gaan.

Lesbienne zegt ik heb me verdiept in het verhaal van Loet alayhi salam en ayah over homoseksualiteit maar nog ziet ze het niet als zonde. Ze helpt zelfs Islamitische jongeren op werk als het moet met uit de "kast" komen. La3nata Allaah i 3alayha

Pagina's : [1] 2