Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : West Riffijnse dame - minimaal 28 jaar, maximaal 35 jaar

R_40
18-12-2018, 23:11

Salaam beste dame, Met deze inzet hoop ik je eindelijk te vinden. Op straat zal ik je namelijk niet kunnen vinden omdat ik niet het type ben om een dame op straat aan te spreken/ leren kennen. Niet alleen omdat ik het type ervoor niet ben, maar ook omdat ik daar de tijd niet voor heb vanwege mijn fulltime werk. Als je jezelf in het onderstaande goed herkend en mij zou willen leren kennen, schroom dan niet om mij een (privé) bericht te sturen! Wie weet leidt het inscha'Allah tot iets moois. Waar kijk ik naar uit? Om met het belangrijkste te beginnen. Een moslima! Met roots in Alhoceima of regio Alhoceima en woonachtig in Nederland; Met een gezonde dosis humor; Een intelligent, vrolijk, lief en bescheiden typ; Sociaal en geduldig van karakter; Een nette dame; Leuk om te zien; Spreekt haar moedertaal redelijk goed (West-Riffijns) Eentje die met mij meer van de wereld wil zien; Leeftijd bij voorkeur minimaal 28 en maximaal 35; Lengte: bij voorkeur vanaf 1,65 m. Wie ben ik? Een jongeman van inmiddels 41 jaar. Ik word jonger geschat (tot nu toe):); Een Awayagher uit Alhoceima; Een leuke, zorgzame, vriendelijke en bescheiden jongeman; Lief en attent; Down to earth, serieus, maar ook met veel humor; Alhamdoulilah tevreden met wat ik heb en hoe ik eruit zie; Werkzaam als zelfstandig ondernemer voor diverse overheidsorganisaties; Uiterlijk: 1,77 m, normaal postuur, blank, bruine ogen en kort zwart haar; Gescheiden na een kort huwelijk en geen kinderen. En, alhamdoulilah helemaal vrij en toekomstgericht; Met een kinderwens. Hartelijke groet!

R_40
12-01-2019, 22:38

Walou_Lhayat
13-01-2019, 02:27
41 jaar en wil iemand met roots uit Hoceima. Jij bent oud en bijna bejaard neem genoegen met een moslima man. Ipv die zieke eisen met dat ze uit berg A of berg B moet komen. En minimaal 28? Alsof een vrouw van die leeftijd staat te wachten op iemand van jouw leeftijd als ze ook een 28/29 jarige man kan krijgen? Er zijn genoeg vrouwen van rond jouw leeftijd vanaf 37 die heel graag kinderen willen en deze nog kunnen krijgen. Jullie mannen zeiken wel dat je geen vrouw kan krijgen maar moet je kijken wat een eisen.