Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Trouwen met een Islamtische man

amazigh-girl09
18-12-2018, 02:26

Dames, Ik heb een vraagje.. Ik ben me al een tijdje aan het verdiepen in de Islam El7amdoulliah en ik mijn rust er in gevonden. Ik ben zelf zonder geloof opgevoed, ik heb uit eindelijk voor een geloof gekozen. Mijn vraag is; zou mijn mij accepteren als bekeerde Moslima die in haar verleden voor dat ze Moslima werd ook accepteren (niet dat ik gekke dingen heb gedaan) ? Ik wil sowieso trouwen met een Islamitische man en mijn kinderen die ik Inshaa’Allah later zult krijgen ook Islamitisch op willen voeden.

BisOne
19-12-2018, 00:05
Waarom stel je de vraag aan de dames. Ik denk dat alleen een man antwood kan geven. Jouw vraag is wat vaag in mekaar gezet maar als je bedoelt of een (Islamitische) man ook voor jou zou hebben gekozen vóór jouw bekering, dat verschilt van man tot man. Maar als moslim (man) is het verboden om met een ongelovige te trouwen laatstaan verkering. Mijn complimenten dat je voor de Islam kiest en er ook voor gaat. Moge Allaah jou behoeden van al het slechte. Tegenwoordig behoor jij - moslim - tot een uitzondering als je de "moslim" these days op de kijk neemt.