Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wederhelft

simeon
17-12-2018, 23:13

Salaam walaykum dames, ik heb besloten om mijn sabab te verrichten en met de wil van allah mijn vrouw hier te ontmoeten in sha allah. Helaas tref ik in het dagelijkse leven geen Marokkaanse meiden dus lijkt mij dit een prima platform hiervoor. Ik ben een leuke serieuze man, inmiddels 36 jaar en woon in de randstad. Uit Marokko kom ik uit Tetouan. Ik heb een hbo studie afgerond en was werkzaam in de dienstverlening. Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging mbt mijn carrière. Ik heb hamdullilah alles op orde, woning, inkomen, auto voor de deur en geen schulden en problemen. Ik hou van sporten, eten, films kijken en wil mij nu ook wat meer in de islam gaan verdiepen. Ik zoek een leuke mooie lieve Arabische meid ongeveeer in de leeftijd 25-32 jaar die ook klaar is om deze stap te zetten. Ik val op (vol) slanke type met een leuke vrolijke uitstraling. Gescheiden zonder kids heb ik geen moeite mee. Wat ik belangrijk vind is humor, vertrouwen, liefde en geduld. Ben zelf een geduldige persoon en hoop ook een geduldige vrouw te treffen. Mijn intentie is om elkaar te leren kennen en daarna te trouwen in sha allah om een gezin te stichten. Herken jij jezelf hierin stuur dan een PM met een introductie van jezelf dan krijg je snel een reactie terug.

simeon
30-12-2018, 22:19
Up