Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Serieuze broeder

kabdani12
15-12-2018, 20:26

Salaam ou3alaikoem, ik dacht ik probeer het via deze weg toch mijn sebeb te doen om incha allaah mijn wederhelft te vinden iemand met wie ik mijn leven kan delen en toekomst kan opbouwen. Ik ben een dame van 25 jaar, spontaan, gezellig, godsvrezend alhamdoulilaah, in NL ben ik van Zuid Holland en in marokko kom ik uit Nador. Ik hou van koken, sporten Zo nu en dan wat leuks gaan doen met vriendinnen en ik probeer zoveel mogelijk tijd met familie door te brengen. Zelf ben ik gescheiden en heb geen kinderen. Mijn toekomstige waarnaar ik op zoek ben incha allaah is iemand die zijn standaard dingen op een rij heeft en natuurlijk ook godsvrezend is en verder iemand die er ook voor open staat om kort iemand te leren kennen en dan richting het huwelijk gaan werken incha allaah, want je leert toch pas iemand kennen als je onder een dak woont. Verder is alles indd mekteb maar sebab moet er ook zijn vandaar dat ik het toch via deze weg doe om mijn deen compleet te maken, en uiteraard ook die van jou beste broeder. Incha allaah zal er een serieuze broeder reageren. Asalamoe alaikoem.

AzillaLyon
15-12-2018, 20:28
InshaAllah komt het Goed.

kabdani12
19-12-2018, 07:38

Younes2018
20-12-2018, 14:31
Jammer dat je gescheiden bent verder goede punten