Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Ik zoek een serieuze vrouw

Echte-Magrabi
15-12-2018, 09:45

Salaam Aleikoem, Ik ben een 39 jarige Arabisch sprekende man. Uit Nederland kom ik uit de buurt van Rotterdam. Marokko Tanger. Ik plaats hier een oproep omdat ik wel moeite heb om een vrouw te ontmoeten met dezelfde doelstelling, namelijk een huwelijk. Ik ondervind dat wij mannen als vrouwen te onderzoekend zijn. We kijken niet meer naar de goede dingen, maar naar dingen die iemand fout heeft gedaan in zijn/haar leven. Ik ben zeker niet mister perfect geweest, maar ik heb wel altijd mijn best gedaan. Ik ben zelf getrouwd geweest. Ik sport graag. Ik ben met mijn geloof bezig, steeds bewuster. Ik ven 187cm. Ik hou van theater voorstellingen. Ik zoek dus een vrouw met wie ik dit ook kan delen. Ik reis graag, wie weet ooit Ins ShaAllah met mijn vrouw een hele vere reis. Communicatie vind ik belangrijk, luisterend naar elkaar en elkaars behoeftes polsen. Geen onrespectvolle zaken zoals schelden, kleineren, jaloezie. Nee dat soort zaken zoek ik niet, maar juist groeien als vrouw en man. Dat gaat energie en tijd kosten Ben jij een vrouw in de leeftijd vanaf 27 jaar tot maakt niet uit wat voor leeftijd, dan wil ik graag met jou in gesprek. Laat wat van je horen als mijn bericht jou aanspreekt. Mijn intentie is dus iets serieus