Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : JongeMan zoekt jongevrouw

rifmaster18
12-12-2018, 23:47

Salaammo3alaikom Hoop dat jullie allen in goede gezondheid verkeren . Ik doe deze sabab omdat ik er vertrouwen in heb dat hier zeker wel serieuse vrouwen zijn en die vast en zeker willen trouwen . Wie ben ik Een 28 jarige Marokkaan.. ik kom uit het noorden van het land omgeving Groningen . Ik werk fulltime in de bouw . Woon op me zelf Gelovig Ben ongeveer 1m70 normale bouw . Netjes en gemanierd , beleefd .. gezellig absoluut niet saai en al zeg ik het zelf gewoon ook wel rustig. In me vrije tijd ben ik vaak met me familie , of vrienden .. enof gewoon lekker thuis . Van mij kan je verwachten dat je gewoon echt te maken hebt met iemand die je goed zal behandelen naar je normen en waarden Iemand die je zal respecteren en je lief zal hebben . Wat zoek ik ongeveer ... Liever niet iemand die groter is dan ik . Iemand die serieus is en weet wat ze ongeveer wil in haar leven en daar ook echt klaar voor is Liever iemand die klaar is met haar opleiding of bijna . Iemand die bereid is om hier te gaan wonen . Iemand die ongeveer weet wat haar geloof in houd en weet wat ze daarin moet doen . Mohim dat was het wel zo beetje . Mocht jij iemand kennen of ben jij die gene dan hoor ik dat Beslema .

rifmaster18
13-12-2018, 01:05
Up

rifmaster18
13-12-2018, 23:24
Up