Bekijk volle/desktop versie : Werk werk zoeken is onbegonnen werk!!!!!



16-05-2005, 16:56
is dat ook zo bij jullie?? ik ben namlijk al 3 jaar op zoek naar werk maar

16-05-2005, 17:08


welk diploma?

16-05-2005, 17:09
doktersassistente

16-05-2005, 18:53
so eruuuuuuuuuug?!?!?!?!?!

Wat doe je dan zoal in de tussentijd? Heb je wel zo'n soort uitkering aangevraagd, of dat niet?? Doorstuderen, was dat geen mogelijkheid voor jou?

16-05-2005, 19:01


ik zou wel door willen studeren maar ben getrouwd. en intussen tijd zit ik thuis. ik wacht af tot ik opgeroepen word om te werken(voor een reintergratiebureau) ik ontvang dus wel een WWB. maar ik wil echt werk hebben zonder dat ik klusjes hoef op te knappen voor anderen. want dat is wat ik nu doe om op deze manier mijn CV uit te breiden.

18-05-2005, 11:07

Citaat door walhamdoulillah:
ik zou wel door willen studeren maar ben getrouwd. en intussen tijd zit ik thuis. ik wacht af tot ik opgeroepen word om te werken(voor een reintergratiebureau) ik ontvang dus wel een WWB. maar ik wil echt werk hebben zonder dat ik klusjes hoef op te knappen voor anderen. want dat is wat ik nu doe om op deze manier mijn CV uit te breiden.
Je bent getrouwd. Is dat dan een belemmering om door te studeren?

Ik ben getrouwd, heb een baby. Heb een Bijbaantje en doe doe 's avonds een hbo opleiding. Zwaar maar goed te doen hoor...................

18-05-2005, 21:38
nee is geen belemering voor mij. ik zou wel een studie mogen doen van mijn man. maar het punt is dat ik werk zoek omdat ik mijn man naar nederland wil halen. dus daarvoor ben ik op zoek naar werk. dus ben al op zoek sinds ik getrouwd ben...nu zijn we 3 jaar verder ik heb bijna de moed opgegeven.

21-05-2005, 00:32

Citaat door walhamdoulillah:
nee is geen belemering voor mij. ik zou wel een studie mogen doen van mijn man. maar het punt is dat ik werk zoek omdat ik mijn man naar nederland wil halen. dus daarvoor ben ik op zoek naar werk. dus ben al op zoek sinds ik getrouwd ben...nu zijn we 3 jaar verder ik heb bijna de moed opgegeven.
Oh okee. Die probleem hebben velen. En al vind je werk dan is het nog maar de vraag of je een vast contract krijgt aangeboden. Tja en anders vraag je je man en zijn familie je geld te sturen om een contract te kopen bij 1 of ander Marokkaan met een winkel of zaakje.
Misschien een stomme vraag maar waarom trouw je terwijl je helemaal geen zekerheid hebt en geen werk hebt?

Weet waaraan je begint. Ik weet uit eigen ervaring dat zo'n procedure veel tijd, moeite en energie kost.

Ik wens jou en je man veel geduld toe.

Succes ermee!

Groet,
MAlika