Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Simpele vrouw zoekt serieuze man voor het huwelijk

Bloemetje2017
08-12-2018, 16:17

Asalaam moealekom, Graag wil ik de volgende stap ondernemen in mijn leven en dat is het huwelijk. Ik wil graag mijn eigen huisje boompje beestje. Ben jij er zeker van dat jij het ook aankan en je gaat het met 100000% voor en je voldoet aan mijn wensen stuur dan een pm. Ik zal kort over mij zelf vertellen en uiterraad mag je altijd voor mee info mij een pm sturen. Ik ben 30 plus Ik ben een familie mens en hou van gezelligheid. Ik hou van hygiëne en zie er elhamdoelillah altijd netjes en verzorgd uit. In mijn vrije tijd voldoe ik mij aan mijn hobby's die zijn; koken, bakken , lezen , sporten en wandelen. De man die ik wens: - een gelovige man die zich altijd netjes heeft gedragen of die nu weet dat hij zich netjes en volwassen moet gedragen. - enkel een Moslim - minimaal 35 jaar NIET JONGER - heeft een baan, waarbij hij zijn geld op een eerlijke manier verdient - heeft ook een eigen plekje: huisje - is niet opzoek naar Haram en wilt op een korte termijn al handvraging - ziet er verzorgd uit en hecht waarde aan hygiëne - respectvol - familiemens - humorig - liefdevol - kan goed communiceren - heeft doelen in zijn leven - houdt van leuke dingen (weekendjes weg, een avond Mannen die zich NIET 100% inzetten voor contact blijf aub weg. En moeilijk doen over foto's uitwisselen of mystrieus zijn. Ik reageer enkel als je je voorstelt in je berichtje. Ps liegen over leeftijd en andere zaken is voor mij een not done! Want als je over zoiets liegt, blijf je in mijn ogen voor altijd liegen. Wie intresse heeft stuur mij dan een prive bericht. Geen reactie is geen interesse! Gair InshaAllah

Zonneschijn..
08-12-2018, 21:25
Lieve zuster dit is geen manier om aan een goede man te komen. De meeste mannen hier zijn godsgruwelijk lelijk, gescheiden met reden mishandeling/schulden/verslaving of gewoon psychisch niet helemaal in orde. Er zijn hier vele zusters die waarschuwings topics openen, een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Zonneschijn..
08-12-2018, 21:50
je kent me wel goed zeg.. mannen zijn deugniet.. de vrouwen zijn perfect.. dames die hier zulke topiks openen en solliciteren zijn geweldig..wil iedere man wel hebben.. Als een man zo geweldig is dan heeft hij geen internet nodig om aan een vrouw te komen. Een vrouw zit in een hele andere positie en kan geen hand vragen van een man. Zo simpel is dat. Ik geloof zeer zeker dat hier goede vrouwen met schoonheid rondkijken, maar steeds weer teleurgesteld worden door de afval die zich hier verzameld.

Bloemetje2017
09-12-2018, 14:34
Lieve zuster dit is geen manier om aan een goede man te komen. De meeste mannen hier zijn godsgruwelijk lelijk, gescheiden met reden mishandeling/schulden/verslaving of gewoon psychisch niet helemaal in orde. Er zijn hier vele zusters die waarschuwings topics openen, een gewaarschuwd mens telt voor 2. Chokran zuster voor je waarschuwing! Ik weet heel goed wat er hier speelt en ben uber voorzichtig. Moge Allah al het kwade bij ons vandaan houden en ons beschermen tege alle vieze tuig dat hier rond surft. Dikke kus voor jou zonneschijn moge Allah jou belonen.

Zonneschijn..
09-12-2018, 15:52

Chokran zuster voor je waarschuwing! Ik weet heel goed wat er hier speelt en ben uber voorzichtig. Moge Allah al het kwade bij ons vandaan houden en ons beschermen tege alle vieze tuig dat hier rond surft. Dikke kus voor jou zonneschijn moge Allah jou belonen. Graag gedaan lieverd. Moge Allah swt jou een oprechte en godvrezende man schenken ameen.

patatmet
09-12-2018, 17:04
Als een man zo geweldig is dan heeft hij geen internet nodig om aan een vrouw te komen. Een vrouw zit in een hele andere positie en kan geen hand vragen van een man. Zo simpel is dat. Ik geloof zeer zeker dat hier goede vrouwen met schoonheid rondkijken, maar steeds weer teleurgesteld worden door de afval die zich hier verzameld. Dat geldt ook voor de vrouwen hier idioot. Weet je hoeveel afvallige Marokkaanse vrouwen hier rondlopen die met elke man sex gehad hebben en dan nu hier hoge eisen willen stellen?? Rot toch op

patatmet
09-12-2018, 17:07
Chokran zuster voor je waarschuwing! Ik weet heel goed wat er hier speelt en ben uber voorzichtig. Moge Allah al het kwade bij ons vandaan houden en ons beschermen tege alle vieze tuig dat hier rond surft. Dikke kus voor jou zonneschijn moge Allah jou belonen. Als hier alleen vieze tuig is wtf doe jij hier dan nog????????? Tenzij jezelf ook een tuig bent natuurlijk anders niet Tuigwijf Manvrouw Feminste dat is wat jij bent

patatmet
09-12-2018, 17:10
Dames zoals jou zijn teleurgesteld in de liefde en in sommige verkeerde mannen die je zelf hebt opgezocht, Of zijn ze soms naar jou toegekomen?? Je moet niet alle mannen over 1 kam scheren en als je dat doet dan ben je zelf een slechte vrouw die slechte mannen aantrekt.

Bloemetje2017
13-12-2018, 22:00
Up

Zonneschijn..
15-12-2018, 13:06
A.U.B. ZEG !! eerst alle soorten dick en standjes uitgeprobeerd en daarna andere komen aansporen hoe of wat ze moeten doen?! Schaamteloze stinkwijven als jij zijn van onder HELEMÁÁL uitelkaar gerekt door al die verschillende ikelowen die je hebt uitgeprobeerd, en laten we maar niet beginnen over de stank-geur wat er daar VANDAAN komt aangezien je na je daad maar al te graag de kwakje in je wilt houden en GÉÉN wassing verricht... smerige trol, jij en walou_hayat horen samen in een kast opgeloten te zitten... En weer kan ik mijn ogen niet geloven wat voor taal ik hier lees... Wat erg dit zeg. Online dating staat al sinds jaren bekend als zeer gevaarlijk en dit is zeker geen manier om een goede man te vinden... Daar mag jij het mee oneens zijn maar laat mensen in hun waarde. Met dit soort taal bereik je daar niets mee...

Lkr
15-12-2018, 14:35
Al die haat naar elkaar gericht, amai. Het is toch simpel. Wie goed doet, goed ontmoet. Je bent zelf verantwoordelijk voor jouw eigen daden. Doe je hier sebab, let dan heel goed op met wie je de zee ingaat. In sha Allah kom je een man tegen die je verdient en bij je past. Ghair in sha Allah. En al aan de rest, jullie kennis en beoordelingsvermogen over elkaar is walgelijk. Werk eerst aan jezelf en richt dat vingertje in je eigen richting in plaats van iedereen hier zwart te maken. Hou jullie negativiteit voor jezelf. Het is compleet ongewenst in andermans leven.

PringlesPaprika
15-12-2018, 14:55
vrouwen die vandaag de dag nog steeds trappen in die oproepen hier bazz echt bazz. Hoeveel rechtszaken en hoeveel bolle farids en mohamed blauwoog zijn hier al in elkaar geslagen door broers? deze website is zelfs berucht bij politie Rijnmond hoevaak aangiftes zijn gedaan jullie zijn toppunt van dom en wanhopig om aan de man te komen

Zonneschijn..
15-12-2018, 18:35

Dat komt PUUR doordat de GEKKE-FATIMA'S allerlei gekke dingen uithalen en dan zogenaamd eissen komen stellen: hij moet minimaal 1.80m zijn, sportieve uitstraling, vaste baan met liefst een MASARATI QIBLI V8 voor de deur en een koophuis en huis in marokko zodat ik mijn familie kan laten zien hoe goed ik het wel niet heb?!?! En maar nichten jaloers maken wanneer ze op bezoek komen.. Sir tkowed arogante straatkatten, alle cabarets en discotheken van binnen en buiten gezien inc kelders waar je in je kontje werd genakt door alle rassen inc. rassen die nog ontdenkt moeten worden! In plaats van een hard werkende man naast jullie te hebben zijn jullie opzoek naar een drugsdealer of een pooier zolang hij maar geld heeft.. slapen met een gun onder de kussen is een must !! Ipv zoeken in een cabaret naar een echte vent, hoor je naar de moskee te gaan en op de weg van Allah swt, kom je inshaAllah je vrome man tegen.. met je sebab, sebab, sebab !! SMERIGE VIEZE MAROKAANSE SLETTEN MAKEN OVERAL MISBRUIK VAN ONGEACHT WAT HET OOK MAG ZIJN, WAT JULLIE AANRAKEN VERANDERD LETTERLIJK IN MODDER.. EN DE REDEN??!! JULLIE ZEGGEN NOOOOITTTT ALHAMDOLLILAH OF BISMILLAH.. DIE WOORDEN KOMEN NIÉT VOOR IN JULLIE WOORDENBOEK.. JALLAH ZIED KOWED, genoeg aandacht gekregen.. ga je kontje maar wéér geven ergens in een kelder a SMETTA'S !! Leuk voor je. Ik ga hier niet eens meer op in..