Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Bruiloft Turks Marokkaanse opera den haag

REDRED11
08-12-2018, 14:38

Ik ben op zoek naar een dame die ik gisteren zag. We hadden paar keer oogcontact maar kon je niet aanspreken. Ze had zwarte hakken stijl zwart haat en zwarte jumpsuit aan. Ze was met zusjes van de bruid en waarschijnlijk uit gouda

Younes2018
08-12-2018, 14:39
https://www.youtube.com/watch?v=PnDWvsenDCc

AzillaLyon
08-12-2018, 14:49
Hebben Turkse mannen een hekel aan Turkse vrouwen. Echt zielig voor de Turkse vrouwen. En ja de Marokkaanse vrouwen zijn hopeloos zeggen overal ja op.

Younes2018
08-12-2018, 14:51
Hebben Turkse mannen een hekel aan Turkse vrouwen. Echt zielig voor de Turkse vrouwen. Turkse vrouwen hebben eer en zijn moeilijk te krijgen. Die kun je niet even buiten aanspreken om haar te leren kennen en vaak gaat het nog als vanouds. Bij marokkaanse meiden hoef je alleen een boer te laten en je hebt hun aandacht en als je iets liefs zegt, dan zakt alles wat ze aan hebben, naar de grond en voor je weet heb zijn er bastaards gebaard. Waarom voor moeilijke gaan als het makkelijke op te rapen is? Denk aan die tijd toen heel veel marokkaanse mannen met nederlandse vrouwen trouwden. Toen waren de nederlandse meiden makkelijk. Marokkaanse meiden gingen niet met gele hesjes staken of protesteren maar met hun 'letterlijk' hele lijf. Wat zij kunnen, kunnen wij beter. En vaak zijn het straat turkse jongens die achter die vrouwen aangaat. De echte trotse turk, kent zijn roots en trots.

AzillaLyon
08-12-2018, 15:02

Turkse vrouwen hebben eer en zijn moeilijk te krijgen. Die kun je niet even buiten aanspreken om haar te leren kennen en vaak gaat het nog als vanouds. Bij marokkaanse meiden hoef je alleen een boer te laten en je hebt hun aandacht en als je iets liefs zegt, dan zakt alles wat ze aan hebben, naar de grond en voor je weet heb zijn er bastaards gebaard. Waarom voor moeilijke gaan als het makkelijke op te rapen is? Denk aan die tijd toen heel veel marokkaanse mannen met nederlandse vrouwen trouwden. Toen waren de nederlandse meiden makkelijk. Marokkaanse meiden gingen niet met gele hesjes staken of protesteren maar met hun 'letterlijk' hele lijf. Wat zij kunnen, kunnen wij beter. En vaak zijn het straat turkse jongens die achter die vrouwen aangaat. De echte trotse turk, kent zijn roots en trots. Ik snap je verhaal. Maar Ik ken ook sommige ouders die blij zijn dat hun dochter weg is. Maakt niet uit met wie. Iedereen die aanklopt mag hij haar meenemen. Waarom.? Kostenpost minder maar voornamelijk eindelijk af van haar fdi7a mentaliteit.

Younes2018
08-12-2018, 15:12
Ik snap je verhaal. Maar Ik ken ook sommige ouders die blij zijn dat hun dochter weg is. Maakt niet uit met wie. Iedereen die aanklopt mag hij haar meenemen. Waarom.? Kostenpost minder maar voornamelijk eindelijk af van haar fdi7a mentaliteit. Zal ik iets tegen jou zeggen broeder. Van broeder tot broeder. Geloof me wat ik je nu zeg. Als je de hele wereld rondgaat en zult vragen dan zal de meerderheid tegen je zeggen, elke ouder wil het beste voor zijn kind. Zeker willen ze niet dat ze met de eerste de beste gaan. Alleen deze jeugd van tegenwoordig, hebben weinig tot geen respect voor hun ouders. Je hebt ouders die bang zijn om hun kinderen te verliezen, omdat ze zoveel van hun houden. Dus dan is alles welkom. Maar je hebt ook meiden die van alles en nog wat doen en schande in de familie brengen en wat de ouders willen dan is STER (Verbergen), van alle ellende en haar snel laten trouwen met eerste de beste. Het bedekken van zondes kun je op vele manieren doen. Helaas zien wij pas later in, waarom wij naar onze ouders hadden moeten luisteren. De waarheid en het leven zullen je altijd inhalen, vroeg of laat..

AzillaLyon
08-12-2018, 15:16
Zal ik iets tegen jou zeggen broeder. Van broeder tot broeder. Geloof me wat ik je nu zeg. Als je de hele wereld rondgaat en zult vragen dan zal de meerderheid tegen je zeggen, elke ouder wil het beste voor zijn kind. Zeker willen ze niet dat ze met de eerste de beste gaan. Alleen deze jeugd van tegenwoordig, hebben weinig tot geen respect voor hun ouders. Je hebt ouders die bang zijn om hun kinderen te verliezen, omdat ze zoveel van hun houden. Dus dan is alles welkom. Maar je hebt ook meiden die van alles en nog wat doen en schande in de familie brengen en wat de ouders willen dan is STER (Verbergen), van alle ellende en haar snel laten trouwen met eerste de beste. Het bedekken van zondes kun je op vele manieren doen. Helaas zien wij pas later in, waarom wij naar onze ouders hadden moeten luisteren. De waarheid en het leven zullen je altijd inhalen, vroeg of laat.. Niks aan toe te voegen. Helemaal eens met je verhaal. Wel 1 ding vrouwen doen ook aan WraakHuwelijk. Marokkaanse vrouwen trouwen vaak uit Vergelding en Jaloezie. En om deze redenen is iedereen maar ook iedereen welkom.

Younes2018
08-12-2018, 15:19
Niks aan toe te voegen. Helemaal eens met je verhaal. Wel 1 ding vrouwen doen ook aan WraakHuwelijk. Marokkaanse vrouwen trouwen vaak uit Vergelding en Jaloezie. En om deze redenen is iedereen maar ook iedereen welkom. Dat wist ik niet. Maar ik vraag me dan af, waar hun gedachtes zijn, als ze op die manier wraak willen nemen. Trouwen is namelijk niet voor een dag?

AzillaLyon
08-12-2018, 15:21
Dat wist ik niet. Maar ik vraag me dan af, waar hun gedachtes zijn, als ze op die manier wraak willen nemen. Trouwen is namelijk niet voor een dag? Zolang de Wraak zoet is, is 1 uur genoeg voor ze. Maar ongetwijfeld houden ze het een jaar vol. Zolang de Wraak zoet is.

Younes2018
08-12-2018, 15:23
Zolang de Wraak zoet is, is 1 uur genoeg voor ze. Maar ongetwijfeld houden ze het een jaar vol. Zolang de Wraak zoet is. Hahhaa subhanAllah dan zijn we door de jaren echt ver gezakt in de samenleving. Waar gaat dit heen?

AzillaLyon
08-12-2018, 15:27
Hahhaa subhanAllah dan zijn we door de jaren echt ver gezakt in de samenleving. Waar gaat dit heen? Vrouwen kunnen elkaars bloed drinken. Het kan heel somber worden als je het verkeerd aanpakt. Vrijgezel blijven en voor je ouders zorgen is ANNO NU de beste optie.

Younes2018
08-12-2018, 15:31
Vrouwen kunnen elkaars bloed drinken. Het kan heel somber worden als je het verkeerd aanpakt. Vrijgezel blijven en voor je ouders zorgen is ANNO NU de beste optie. Dat klopt helaas. Wist je dat vrouwen bezeten zijn met 99 duivels? Hoorde ik een keer. Ja, dat zeg je goed. Als je trouwt, trouw goed of trouw niet.

AzillaLyon
08-12-2018, 15:34

Dat klopt helaas. Wist je dat vrouwen bezeten zijn met 99 duivels? Hoorde ik een keer. Ja, dat zeg je goed. Als je trouwt, trouw goed of trouw niet. Vrouwen hebben veel tekortkomingen, maar hebben de macht over Mannelijke Hormonen. Vrouwen kunnen van de duivel winnen als ze willen, maar sluiten liever een pact met de Duivel.

Younes2018
08-12-2018, 15:39
Vrouwen hebben veel tekortkomingen, maar hebben de macht over Mannelijke Hormonen. Vrouwen kunnen van de duivel winnen als ze willen, maar sluiten liever een pact met de Duivel. Niks meer aan toe te voegen. Laten we het positief bekijken, dat Allah swt goede personen op aarde heeft gebracht. Soekroe wa3li elhamdl Wie het goede gedenkt en daarnaar handelt, die zal tot het goede geleidt worden en het goede zal hem tegemoet komen insha Allah Ma da'a lillahi da