Bekijk volle/desktop versie : Laatste aanslag in Jeruzalem is duidelijk een reactie op de moord 70 palestijnen!!



05-03-2003, 23:25
Ik schrijf dit omdat ik vrees dat Israel dit zoals gebruikelijk zal omdraaien. De IDF zal DOORGAAN met de gewelddadige invallen in palestijnse woonwijken, maar zal deze aanslag nu aangrijpen als excuus terwijl de afgelopen weken niet anders is gebeurd!

06-03-2003, 08:50


Zolang massamoordenaar Sharon niet stop met het pikken van Palestijnse land,
vernederen van Palestijnen,
vermoorden van Palestijnse burgers,
opblazen van Palestijnse huizen
illegaal nederzettingen bouwen op Palestijnse land,
zich niet 100% terugtrekt uit Palestina
zal het verzet tegen de bezetters nooit stoppen.

Sharon is uit op macht en reactie van hem lokt tegen reactie uit van de vrijheidsstrijders.
Sharon wilt geen vrede met de Palestijnen en zal tot zijn einde doorgaan met het terroristische regime van hem. Zolang hij bezig is met terreur zullen de vrijheidsstrijders hevig verzet bieden.
Hij weet precies hoe je het spelletje moet spelen.

Zijn voorganger Rabin wist dat er maar een weg was
en dat was de weg van de VREDE maar hij moest dit met zijn dood betalen.

Het lijkt of de Joden geen vrede willen hebben….

06-03-2003, 10:32
Alles wat niet in jouw straatje past keur jij af pista.
Ik had precies deze reactie van jou verwacht.
Jij denkt alleen jouw mening is heilig.

Tsjakkaaa Pista Ratelband...

06-03-2003, 10:37
Inaliallahiwa inilahi rachi3oen

06-03-2003, 10:40



Citaat:
Origineel gepost door Defender
Aangezien je weer eens in herhaling valt, doe ik dat ook maar.
Als de Palestijnen stoppen met aanvallen, hebben de Israelisch ook geen motief meer, en kan land voor vrede weer een kans krijgen. Die 70 van jouw waren voor het grootste deel trouwens geen burgers, en ze zijn niet vermoord maar gesneuveld. Een detail, maar staat toch slordig, Rajaa. Een ander slordig foutje: het was niet Jeruzalem, maar Haifa.
Verder is deze aanval geen reactie. Kletskoek. Het is gewoon weer eens gelukt. Sinds de laatste zijn er minstens 40(!) verijdeld. Maar op een punt heb je gelijk, Israel is het zat en op dit moment is het IDF al actief in Jabalya, en krijgen de moordenaars dus de rekening gepresenteerd. En op mislukte aanslagen wordt ook gereageerd natuurlijk.
Het is jammer dat die terroristen van Hamas steeds weer burgers als schild gebruiken, waardoor de kans op onschuldige slachtoffers weer groot is.
Bedankt voor de correctie, het was inderdaad Haifa en niet Jeruzalem.

Verder verval je weer in eindeloos gedrammer voor de zionistische zaak met ditmaal als absoluut dieptepunt de opmerking dat de palestijnen maar eens moeten ophouden met 'aanvallen'. Het conflict begrijp jij nog lang niet, maar je bent in ieder geval consequent.

En die palestijnse burgers zijn toch echt vermoord, ben je toch weer de pot die de ketel verwijt zwart te zien

06-03-2003, 10:49

Citaat:
Origineel gepost door Defender
Je bent er trouwens wel weer als de kippen bij om een moordpartij van "jouw" kamp te verdedigen he?
Heb je ook nog iets over de reden van aanslag op de Filipijnen, waar je broeders ook zo lekker bezig zijn met onschuldige burgers te vermoorden? Nog geen mooie "slagerij"-foto's ofzo?
Och ja natuurlijk, jij vertelt mij wie mijn broeders zijn en tot welk "kamp" ik hoor.. Je bent het stadium zwart-wit denken nog lang niet ontgroeid Defender, ga de basisschool afmaken zeg!

06-03-2003, 11:10

Citaat:
Origineel gepost door pista
Aanvallen , het zichzelf laten exploderen in een bus met onschuldigen!!Aanvallen hoort thuis in een strijd, men strijdt tegen een vijand.
Hier laat men niets vermoedende burgers de lucht invliegen.
Een laffe daad noem ik dat.
Maar weinigen zullen het met je oneens zijn wanneer je zegt dat het verschrikkelijk is en het afkeurt (de aanslagen op pizzaria's en bussen). Er worden overigens ook aanslagen gepleegd op militaire doelen zoals checkpoints in de bezette gebieden. Deze zijn legitiem!

Even zo weinig mensen zouden het met mij oneens moeten zijn wanneer ik zeg dat de ONSCHULDIGEN die omkomen bij raketaanvallen en invallen evenzeer verschrikkelijk is! Daarbij komt dat Israel de agressor is omdat het de MILITAIRE BEZETTER is. De palestijnen reageren hierop en niet andersom.

06-03-2003, 12:12
Israel targets Gaza refugee camp



Wraak!

07-03-2003, 13:17

Citaat:
Origineel gepost door jacko
Israel moet als machtigere/sterkere partij het voortouw nemen en niet als een kip zonder kop telkens reageren op provocaties van Jihad en/of Hamas (tenzij Sharon echt uit is op de realisatie van Groot-Israel?).
Israel is de bezetter, Israel moet zich terugtrekken.
Eeen onderdrukt volk heeft het recht zich te verdedigen.
Dit lijkt mij ook het eerste vereiste en het beste uitgangspunt voor duurzame onderhandelingen voor een uiteindelijke oplossing (vrede).

07-03-2003, 14:35

Citaat:
Origineel gepost door Defender
Aangezien je weer eens in herhaling valt, doe ik dat ook maar.
Als de Palestijnen stoppen met aanvallen, hebben de Israelisch ook geen motief meer, en kan land voor vrede weer een kans krijgen. Die 70 van jouw waren voor het grootste deel trouwens geen burgers, en ze zijn niet vermoord maar gesneuveld. Een detail, maar staat toch slordig, Rajaa. Een ander slordig foutje: het was niet Jeruzalem, maar Haifa.
Verder is deze aanval geen reactie. Kletskoek. Het is gewoon weer eens gelukt. Sinds de laatste zijn er minstens 40(!) verijdeld. Maar op een punt heb je gelijk, Israel is het zat en op dit moment is het IDF al actief in Jabalya, en krijgen de moordenaars dus de rekening gepresenteerd. En op mislukte aanslagen wordt ook gereageerd natuurlijk.
Het is jammer dat die terroristen van Hamas steeds weer burgers als schild gebruiken, waardoor de kans op onschuldige slachtoffers weer groot is.
BULL SHIT!!!!

07-03-2003, 15:04
moord vergeldt je niet met moord op onschuldigen. als je dan zonodig wraak wil nemen, vermoord dan Sharon, die is schuldig. Maar laat onschuldige mensen erbuiten. oog om oog is nooit goed. Zoals: ik vermoord iemands zoon. Dan vermoord die iemand uit wraak mijn zoon. Maar mijn zoon kon toch niets doen aan de eerdere moord? De man had mij moeten vermoorden (of nog veel beter: niet het recht in eigen handen nemen, maar het aan de rechter overlaten)

10-03-2003, 23:09

Citaat:
Origineel gepost door doenja_18




Hey lieverd!! Jij mag altijd storen hoor...

11-03-2003, 10:03



Citaat:
Origineel gepost door pista
Aanvallen , het zichzelf laten exploderen in een bus met onschuldigen!!Aanvallen hoort thuis in een strijd, men strijdt tegen een vijand.
Hier laat men niets vermoedende burgers de lucht invliegen.
Een laffe daad noem ik dat.
hahahahah moet je je zelf eens horen!!

hoe noem je het dan als je met tanks op ongewapende burgers schiet
of op kinderen schiet en doelbewust op het hoofd mikt????
en appache helikopters ???? heb je die nodig voor kinderen


ik weet het allemaal niet meer hoor , maar de andere keer als je wat wilt zeggen moet je die hersens van je laten werken
en oooh ja, hitler had zen werk af moeten maken!!!!!!!!!!!!!!!!