Bekijk volle/desktop versie : Van Bommel hevelt jeugdproduct Ihattaren over naar A-selectie PSV



Pagina's : [1] 2 3

05-12-2018, 13:01
Doorgekomen uit de jeugd kan het zo maar zo zijn dat Mohammed Ihattaren op nog maar 16-jarige leeftijd zijn debuut gaat maken in het eerste van de lijstaanvoerder.



Zojuist werd bekend dat trainer Mark van Bommel de middenvelder mee laat trainen met het eerste. Ihattaren geldt als een groot talent op de Herdgang, de multifunctionele aanvaller kon onlangs naar verluidt rekenen op concrete interesse van de kant van Chelsea. Schitteren deed hij dan onder andere ook in de UEFA Youth League, in dat nog lopende toernooi is de Oranje U19-middenvelder goed voor 1 doelpunt en 2 assists uit 4 groepswedstrijden.

Momenteel dus actief voor Oranje U19 doorliep Ihattaren hiervoor ook alle andere vertegenwoordigende jeugdelftallen van de KNVB. In het voorjaar van 2017 maakte hij onder bondscoach Peter van der Veen zijn eerste opwachting namens Oranje U15. Bij zijn opleider PSV werd hij afgelopen zomer beloond voor zijn uitzonderlijke prestaties in de jeugdopleiding, toenmalig technisch directeur Marcel Brands legde hem voor 3 seizoenen vast.

Photocredit: PSV (YouTube)

05-12-2018, 15:42


Hopen dat hij door gaat breken en zijn interlandcarrière voor de Atlasleeuwen gaat vervolgen

05-12-2018, 17:39
Mohammed Ihattaren doet het heel goed. Grootste mocro talent in zijn leeftijdscategorie. Ik hoop dat hij voor NL uitkomt. Doet ie al bij de jeugd. Van spelen tegen Benin en Burkino Faso word je niet echt beter.

05-12-2018, 17:58

Citaat door Mohamed_Amezian:
Mohammed Ihattaren doet het heel goed. Grootste mocro talent in zijn leeftijdscategorie. Ik hoop dat hij voor NL uitkomt. Doet ie al bij de jeugd. Van spelen tegen Benin en Burkino Faso word je niet echt beter.
Misselijkmakende reactie. Dieper in blanke racisten konten gaan is haast niet mogelijk.

05-12-2018, 18:14



Citaat door _yassir_:
Misselijkmakende reactie. Dieper in blanke racisten konten gaan is haast niet mogelijk.
Het zegt heel veel over jou dat je dat misselijk makend vindt.

05-12-2018, 19:31

Citaat door MikeH:
Het zegt heel veel over jou dat je dat misselijk makend vindt.
Ik had het niet tegen jou Mikie. Voel je vooral niet aangevallen omdat je Nederlander bent. Ik gun je elftal het beste. Alleen vind ik dat deze jongens lekker voor Marokko moeten spelen.

05-12-2018, 20:38
Zou wel mooi zijn als Mark hem laat debuteren in Milaan.

05-12-2018, 20:56

Citaat door _yassir_:
Misselijkmakende reactie. Dieper in blanke racisten konten gaan is haast niet mogelijk.
die gast is niet Marokkaan hoe diep hij erin gaat kunnen gasten als Ali B nog van leren

05-12-2018, 23:33

Citaat door _yassir_:
Ik had het niet tegen jou Mikie. Voel je vooral niet aangevallen omdat je Nederlander bent. Ik gun je elftal het beste. Alleen vind ik dat deze jongens lekker voor Marokko moeten spelen.
Ik voel me ook niet aangesproken, maar dat jij zoveel moeite er mee zou hebben als die jongen voor Nederland kiest, zegt me wel wat.
Dat is niet zo raar toch?

05-12-2018, 23:55

Citaat door _yassir_:
Hopen dat hij door gaat breken en zijn interlandcarrière voor de Atlasleeuwen gaat vervolgen


Laten we het hopen, ik heb deze jongen zelf nog niet zien spelen. Wel wat video's van hem gezien maar thats it. Maar ik hoor nu al een aantal keer dat het een zeer groot talent is. En dat van Bommel hem op zo jonge leeftijd bij de selectie haalt zegt ook wat. Hopen dat hij de juiste keuze maakt. En die is zoals jij zegt bro voor de atlas leeuwen.


Citaat door Mohamed_Amezian:
Mohammed Ihattaren doet het heel goed. Grootste mocro talent in zijn leeftijdscategorie. Ik hoop dat hij voor NL uitkomt. Doet ie al bij de jeugd. Van spelen tegen Benin en Burkino Faso word je niet echt beter.
Walgelijke reactie, jij behoort tot de gevalletjes marcouch en aboutaleb. Je eer en ziel verkopen om hogerop te komen, maar toch nooit volledig worden geaccepteerd door de hollanders. En uitgekotst door de Marokkanen en moslims in het algemeen.

06-12-2018, 00:10

Citaat door MountakhabMaroc:
Walgelijke reactie, jij behoort tot de gevalletjes marcouch en aboutaleb. Je eer en ziel verkopen om hogerop te komen, maar toch nooit volledig worden geaccepteerd door de hollanders. En uitgekotst door de Marokkanen en moslims in het algemeen.
Alleen omdat hij hoopt dat hij voor NL uitkomt, omdat hij op sportief gebied (volgens Mohammed dan he) meer stappen vooruit zal maken dan wanneer hij tegen Afrikaanse landen moet gaan spelen?

Vindt je dat niet een beetje te ver gaan.

06-12-2018, 00:25

Citaat door MikeH:
Ik voel me ook niet aangesproken, maar dat jij zoveel moeite er mee zou hebben als die jongen voor Nederland kiest, zegt me wel wat.
Dat is niet zo raar toch?
Waarom citeer je mij dan als je je niet aangesproken voelt. Ik had het namelijk niet tegen jou?

06-12-2018, 00:26



Citaat door Zinamira:
die gast is niet Marokkaan hoe diep hij erin gaat kunnen gasten als Ali B nog van leren
Inderdaad. Zo een undercover naam is het.

06-12-2018, 00:26

Citaat door RealBlood:
Alleen omdat hij hoopt dat hij voor NL uitkomt, omdat hij op sportief gebied (volgens Mohammed dan he) meer stappen vooruit zal maken dan wanneer hij tegen Afrikaanse landen moet gaan spelen?

Vindt je dat niet een beetje te ver gaan.
De denigrerende opmerking dat je van spelen tegen Benin en Burkina faso niet beter word zegt voor mij meer dan genoeg. Alsof Marokko alleen tegen zwakke afrikaanse landen speelt. Hij en jij, en iedereen hier weet dat dit niet het geval is.
Maar dit is zo een 7shi opmerking die hollanders maken, en dan ze3ma als grap bedoelen.

Marcouch en Aboutaleb zouden lachen om denigrerende grappen over ons volk, net zoals die zieke gast. Alles om er maar bij te horen. Dus nee, ik ga absoluut niet te ver.

Gwn een reminder voor iedereen hier, Marokko was aanwezig op het WK in Rusland in tegenstelling tot Nederland. En heeft ook mooi voetbal laten zien tegen sterke teams. En ook in Afrika sterke landen verslagen.

06-12-2018, 00:27

Citaat door MountakhabMaroc:
Laten we het hopen, ik heb deze jongen zelf nog niet zien spelen. Wel wat video's van hem gezien maar thats it. Maar ik hoor nu al een aantal keer dat het een zeer groot talent is. En dat van Bommel hem op zo jonge leeftijd bij de selectie haalt zegt ook wat. Hopen dat hij de juiste keuze maakt. En die is zoals jij zegt bro voor de atlas leeuwen.



Walgelijke reactie, jij behoort tot de gevalletjes marcouch en aboutaleb. Je eer en ziel verkopen om hogerop te komen, maar toch nooit volledig worden geaccepteerd door de hollanders. En uitgekotst door de Marokkanen en moslims in het algemeen.
Ik heb ook wat gezien van hem. In potentie een zeer goede speler. Ik hoop dat hij de toekomst zal worden van onze atlasleeuwen!

Pagina's : [1] 2 3