Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse slippers ontworpen door Christian Louboutin voor het Royal Mansour hotel



Pagina's : [1] 2

04-12-2018, 19:05
Een opmerkelijke samenwerking resulteerde in een bijzonder paar Marokkaanse slippers.



De slipper (babouche) voor de vrouwen draagt de naam Lady Mansour, een combinatie van de prachtige motieven van de Marokkaanse architectuur en een Parijse elegantie. De schoen komt in een subtiele en elegante mix van goud, wit en taupe-tonen. De zool is uiteraard rood, het kenmerk van Louboutin, en heeft een hakje van slechts 10 mm.

De heren zijn dit keer niet vergeten, ook zij kunnen hun voeten laten glijden in deze bijzondere Marokkaanse slippers. De slippers zijn wit en versierd met een vijfpuntige ster, uiteraard refererend aan het pentagram van de Marokkaanse vlag. Verder heeft de slipper een zwart gespje aan de achterkant en natuurlijk ook de bekende rode zool van Louboutin.

Lady Mansour kost 8650 dirham en de mannelijke versie kost 5400 dirham.

De slippers zijn exclusief te koop in de winkel in het Royal Mansour hotel in Marrakech.

04-12-2018, 19:41


Anderen hebben de technologie om de maan en mars te bereiken, komen Marokkanen aan met de vernieuwing van hun slippers, door een westerling ook nog.

04-12-2018, 19:44
Als zouden ze mij geld erbij geven zou ik ze niet dragen

04-12-2018, 19:47
Echt iets om trots op te zijn...De Fransen hebben onze land leeg geplunderd...onze voorouders vermoord ...vrouwen verkracht en nog schrijven ze met lof..Parijse elegantie...smeerlappen zijn het die Fransen...Marokko zit nog in de kont van de Fransen

04-12-2018, 20:09


Geef ze 2 dagen en je vindt ze bijna gratis, nagemaakt in de medina.

05-12-2018, 02:37
Als iedereen die hier nou deze slippers zit af te zeiken nou zelf een raket ontwerpt om naar de maan te gaan? Of kunnen jullie alleen vingertje wijzen? Dat is het enige wat Marokkanen kunnen, vingertje wijzen. Het komt altijd door de koning, God heeft het zo gewild, het lot is bepaald, maar oh nee, niemand durft te zeggen dat ze zelf ook onderdeel zijn van het probleem. Stelletje mentale zieken.

05-12-2018, 07:38

Citaat door RoyalArabi:
Als iedereen die hier nou deze slippers zit af te zeiken nou zelf een raket ontwerpt om naar de maan te gaan? Of kunnen jullie alleen vingertje wijzen? Dat is het enige wat Marokkanen kunnen, vingertje wijzen. Het komt altijd door de koning, God heeft het zo gewild, het lot is bepaald, maar oh nee, niemand durft te zeggen dat ze zelf ook onderdeel zijn van het probleem. Stelletje mentale zieken.
volgens mij wijs jij met je vingertje de Marokkanen aan...maar je hebt wel een punt...Marokkanen zeiken elkaar altijd af en zijn misgunners...

05-12-2018, 09:14
Altijd? Allemaal? Thepunisher jij kent dus alle ong 37 miljoen marokkanen ?.. knap a 3amo

05-12-2018, 09:26

Citaat door Maghrabi10:
Altijd? Allemaal? Thepunisher jij kent dus alle ong 37 miljoen marokkanen ?.. knap a 3amo
ohhh zoveel Magraba in Marokko of...

05-12-2018, 10:38

Citaat door RoyalArabi:
Als iedereen die hier nou deze slippers zit af te zeiken nou zelf een raket ontwerpt om naar de maan te gaan? Of kunnen jullie alleen vingertje wijzen? Dat is het enige wat Marokkanen kunnen, vingertje wijzen. Het komt altijd door de koning, God heeft het zo gewild, het lot is bepaald, maar oh nee, niemand durft te zeggen dat ze zelf ook onderdeel zijn van het probleem. Stelletje mentale zieken.
de grootste misgunners komen dezelfde hoek , de nedermocros waar de grootste gedeelte aan de sos of toeslagen infuus hangt ....maar ondertussen acteren alsof het hoogbegaafde mensen zijn

05-12-2018, 10:46

Citaat door Achrafe97:
de grootste misgunners komen dezelfde hoek , de nedermocros waar de grootste gedeelte aan de sos of toeslagen infuus hangt ....maar ondertussen acteren alsof het hoogbegaafde mensen zijn
er zijn meer dan 4 miljoen mensen van die hoek die in europa wonen geboren, waar alle mogelijkheden iets te bereiken, zoals je zei ze hangen aan de infus, of ze zijn drugsdealers , maar ze hebben wel kritiek dat mokros niets bereikt hebben,

05-12-2018, 11:55
Achrafe, dat jij cokesnuivende vriendjes in je kring hebt betekent niet dat iedere Marokkaan geboren in Nederland dat heeft. Wellicht moet je voortaan wat selectiever zijn in het kiezen van je vriendjes als je gaat buitenspelen.

Daarnaast ben ik geen nedermocro, wellicht dat jij dat wel bent. Ik ben een Marokkaan. Dat ik kritiek hebt komt door het feit dat ik ontzettend trots ben en mijn land graag zie stijgen. Wanneer men niet kritisch naar zichzelf kan zijn dan is verbetering niet mogelijk. Waarom zou je tenslotte iets willen verbeteren ‘als God het toch al bepaald heeft’? Zo’n ontzettend foute denkgedachte...

05-12-2018, 12:00


Maar wel mooi dat je dat opnoemt, het klopt inderdaad dat er een grote aantal Marokkaanse Nederlanders sossnuivende toeslagentrekkers zijn. Daarmee geef je gelijk aan hoe een grote deel van de Marokkanen zijn. Zelfs in Europa, waar ze de kansen, studies en welvaart hebben, alsnog kiezen we er voor om te leven op wat er de 20e van de maand binnen komt.

05-12-2018, 13:48

Citaat door siPure:
Geef ze 2 dagen en je vindt ze bijna gratis, nagemaakt in de medina.
Heb het nut van namaak nooit echt gesnapt.

05-12-2018, 21:14

Citaat door Ranonkel:
Heb het nut van namaak nooit echt gesnapt.
Neither do I.
Toch is het booming business daar, eigenlijk maar goed kan men verdienen.

Pagina's : [1] 2