Bekijk volle/desktop versie : Pas op voor de topic van nabih Al

04-12-2018, 12:02
Pas op voor de topic van : âNabih met de titel JUST YOUâ

Ook wel bekend als......

Het gaat hier om een leugenachtig triest persoontje die met meerdere accounts aanwezig is en MIJN (inmiddels verwijderde) oproep heeft gekopieerd en geplakt en hier heeft gezet maar dan voor vrouwen.

Ik weet wie het is & het is een onbetrouwbare, sluwe maar vooral zielig geval ! Trap er vooral niet in dames! Deze zielepoot heeft al n heel verleden.

Sluwer dan hem bestaat niet. Sick!

Het gaat om deze topic:

Just You!!!!!!
Welkom en bedankt voor je interesse door op mijn topic te klikken. Ik wil namelijk iemand leren kennen waar ik mijn leven mee wil delen.Hbo niveau en superlief.Ik word over een paar weken 28 jaar.
Sociaal/vriendelijk,ruimdenkend,begripvol,initiatiefrijk,l oyaal,spontaan, eerlijk, zorgzaam en een gevoel voor humor.
Ik ben bereid is om compromissen te sluiten. Ik wil een rustgevend chill team vormen samen en dat kan alleen door te geven en te nemen.Waarbij je respect voor elkaar hebt, families niet bemoeien met ons.
Ik ben iemand die aan zijn toekomst denkt en werkt en al z'n zaken goed op orde heeft.
Ik ben erg zorgzaam en hou enorm veel van lachen,1,80- Goed verzorgd (geen ijdeltuit),zie er hml goed uit.
Ik zie een bericht tegemoet waarin je jezelf voorstelt en wij nader kunnen kennis maken en groeit er wel iets moois uit.

04-12-2018, 12:07

Up!

04-12-2018, 15:59
Triest wijf Bnje gebruikt

04-12-2018, 18:09
Up!