Bekijk volle/desktop versie : VS schermen Saudische kroonprins af voor moord op Khashoggi na verzoek van Israël



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

29-11-2018, 13:23
http://https://dutchturks.nl/vs-schermen-saudische-kroonprins-af-voor-moord-op-khashoggi-na-verzoek-van-israel/

de blanke wereld is opvallend stil over deze misdaad.. nu roepen de toks niet om de bewijzen omdat hun blank/joodse media dit dood negeren en dit als een boodschap verkondigen om het over laten waaien .. alleen wat hier en daar blanke hippies met hun interracial fetish leventjes hoor je hun verontwaardiging uitspreken..

de ultieme hypocrisie van de blanke wereld waar het zionisme volop beschermd wordt..

maar wel als wilde hyana's gillen als Turkije terroristen met pen de bak ingooit over mensenrechten..

29-11-2018, 16:46



Citaat door Temucin:
http://https://dutchturks.nl/vs-schermen-saudische-kroonprins-af-voor-moord-op-khashoggi-na-verzoek-van-israel/

de blanke wereld is opvallend stil over deze misdaad.. nu roepen de toks niet om de bewijzen omdat hun blank/joodse media dit dood negeren en dit als een boodschap verkondigen om het over laten waaien .. alleen wat hier en daar blanke hippies met hun interracial fetish leventjes hoor je hun verontwaardiging uitspreken..

de ultieme hypocrisie van de blanke wereld waar het zionisme volop beschermd wordt..

maar wel als wilde hyana's gillen als Turkije terroristen met pen de bak ingooit over mensenrechten..
"de blanke wereld is opvallend stil over deze misdaad."
Serieus!
Lees eens een krant.
Kijk eens wat media op het internet.

"nu roepen de toks niet om de bewijzen omdat hun blank/joodse media dit dood negeren"
Wie bedoel je hiermee? Trump? Nee voor hem is het een gedane zaak.
Die geeft er niets om, de rest van de wereld wel.

"de ultieme hypocrisie"
Je moet wel eerlijk blijven!
Erdogan die gerechtigheid zoekt voor een journalist.
Dat is de ultieme hypocrisie. Normaal stopt hij ze in de bak.

"mensenrechten"
Tja... mensenrechten en Turkije gaan nu eenmaal niet meer samen.
Zelfs jij bewijst dat hier al weer. Iemand die een stukje schrijft noem je een terrorist.
Dan ontkracht je de hele term. Maar daar maak jij je natuurlijk niet druk om.

29-11-2018, 22:36

Citaat door Habibi88:
"de blanke wereld is opvallend stil over deze misdaad."
Serieus!
Lees eens een krant.
Kijk eens wat media op het internet.

"nu roepen de toks niet om de bewijzen omdat hun blank/joodse media dit dood negeren"
Wie bedoel je hiermee? Trump? Nee voor hem is het een gedane zaak.
Die geeft er niets om, de rest van de wereld wel.

"de ultieme hypocrisie"
Je moet wel eerlijk blijven!
Erdogan die gerechtigheid zoekt voor een journalist.
Dat is de ultieme hypocrisie. Normaal stopt hij ze in de bak.

"mensenrechten"
Tja... mensenrechten en Turkije gaan nu eenmaal niet meer samen.
Zelfs jij bewijst dat hier al weer. Iemand die een stukje schrijft noem je een terrorist.
Dan ontkracht je de hele term. Maar daar maak jij je natuurlijk niet druk om.
-dat zeg ik toch, alleen de blanke hippies met hun interracial leven reageren verontwaardig op dit bericht, maar de keiharde blanke rechts extremisten en de verwanten ervan zwijgen als de graf over deze misdaad en laat het net toeval zijn dat de meeste van hen op loonlijst staan van de joodse zionisten..

zoals dezen..

http://https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/in-deze-landen-maakt-rechts-populisme-zijn-opmars~bf0524e4/

-trump is de rest van de wereld en rest van de wereld is trump.. trump staat ook in loondienst van de zion israelieten en krijgt van hun macht om hun mede blanken te straffen als ze niet doen wat hij zegt.. gewoon braaf ja knikken en mee huppelen en je staat buiten de sancties van de zionisten..

-erdogan stopt niemand de bak in, dat doet de onafhankelijke rechters

-er is tot nu toe niemand de bak ingegooid omdat hij kritisch zou zijn geweest over erdogan.. wel zijn er verraders opgepakt doordat ze opriepen in de media tot rellen en geweld en zich veilig waanden achter hun perskaart..

29-11-2018, 23:03

Citaat door Temucin:
-dat zeg ik toch, alleen de blanke hippies met hun interracial leven reageren verontwaardig op dit bericht, maar de keiharde blanke rechts extremisten en de verwanten ervan zwijgen als de graf over deze misdaad en laat het net toeval zijn dat de meeste van hen op loonlijst staan van de joodse zionisten..

zoals dezen..

http://https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/in-deze-landen-maakt-rechts-populisme-zijn-opmars~bf0524e4/

-trump is de rest van de wereld en rest van de wereld is trump.. trump staat ook in loondienst van de zion israelieten en krijgt van hun macht om hun mede blanken te straffen als ze niet doen wat hij zegt.. gewoon braaf ja knikken en mee huppelen en je staat buiten de sancties van de zionisten..

-erdogan stopt niemand de bak in, dat doet de onafhankelijke rechters

-er is tot nu toe niemand de bak ingegooid omdat hij kritisch zou zijn geweest over erdogan.. wel zijn er verraders opgepakt doordat ze opriepen in de media tot rellen en geweld en zich veilig waanden achter hun perskaart..
"ervan zwijgen als de graf over deze misdaad "
Niemand zwijgt over deze moord.
Dat is weer gewoon eens onzin van je.
Maar in Turkije wordt er idd meer aandacht aan gegeven, dan in de rest van de wereld.
Waarom vraag ik me toch echt af?


"trump is de rest van de wereld en rest van de wereld is trump."
Vergeet je je aluminium hoedje niet vandaag?

"erdogan stopt niemand de bak in"
Feitelijk onjuist.


"dat doet de onafhankelijke rechters"
Of zoals in de Brunson zaak, trekken de getuigen hun verklaringen in.
Dat doen ze in maffia films ook vaker... Zie je het verband?

"er is tot nu toe niemand de bak ingegooid omdat hij kritisch zou zijn geweest over erdogan"
Feitelijk onjuist. Talloze zaken waar mensen in de bak in vlogen voor Erdogan te beledigen
of kritisch over hem zijn. Denk maar eens aan onze Ebru.

"wel zijn er verraders opgepakt doordat ze opriepen in de media tot rellen en geweld"
Duidelijk hoe jij over demonstranten denkt.
Had je die meningen ook toen Erdogan demonstranten opriep?
Of toen Turken gingen demonstreren in Rotterdam?

Persvrijheid en vrijheid van meningsuiting betekend echt niets voor jou, he?

De aanleidingen daarvan kwamen ook allemaal via de pers en de media binnen.
Wat toon jij je dubbele standaard en moraal toch weer eens aan.

30-11-2018, 06:38



Citaat door Temucin:
http://https://dutchturks.nl/vs-schermen-saudische-kroonprins-af-voor-moord-op-khashoggi-na-verzoek-van-israel/

de blanke wereld is opvallend stil over deze misdaad.. nu roepen de toks niet om de bewijzen omdat hun blank/joodse media dit dood negeren en dit als een boodschap verkondigen om het over laten waaien .. alleen wat hier en daar blanke hippies met hun interracial fetish leventjes hoor je hun verontwaardiging uitspreken..

de ultieme hypocrisie van de blanke wereld waar het zionisme volop beschermd wordt..

maar wel als wilde hyana's gillen als Turkije terroristen met pen de bak ingooit over mensenrechten..
Waarschijnlijk volg jij het nieuws niet.

30-11-2018, 06:44
duidelijk nu wie machtig is in midden oosten, erdogies blijven blaffen omdat zij het niet zijn

30-11-2018, 11:23

Citaat door Habibi88:
"ervan zwijgen als de graf over deze misdaad "
Niemand zwijgt over deze moord.
Dat is weer gewoon eens onzin van je.
Maar in Turkije wordt er idd meer aandacht aan gegeven, dan in de rest van de wereld.
Waarom vraag ik me toch echt af?


"trump is de rest van de wereld en rest van de wereld is trump."
Vergeet je je aluminium hoedje niet vandaag?

"erdogan stopt niemand de bak in"
Feitelijk onjuist.


"dat doet de onafhankelijke rechters"
Of zoals in de Brunson zaak, trekken de getuigen hun verklaringen in.
Dat doen ze in maffia films ook vaker... Zie je het verband?

"er is tot nu toe niemand de bak ingegooid omdat hij kritisch zou zijn geweest over erdogan"
Feitelijk onjuist. Talloze zaken waar mensen in de bak in vlogen voor Erdogan te beledigen
of kritisch over hem zijn. Denk maar eens aan onze Ebru.

"wel zijn er verraders opgepakt doordat ze opriepen in de media tot rellen en geweld"
Duidelijk hoe jij over demonstranten denkt.
Had je die meningen ook toen Erdogan demonstranten opriep?
Of toen Turken gingen demonstreren in Rotterdam?

Persvrijheid en vrijheid van meningsuiting betekend echt niets voor jou, he?

De aanleidingen daarvan kwamen ook allemaal via de pers en de media binnen.
Wat toon jij je dubbele standaard en moraal toch weer eens aan.
met zwijgen wordt bedoelt dat het niet breed uitgemeten wordt.. ze voelen zich noodgedwongen om over iets te zeggen zodat de kijkers niet hoeven te zappen naar een ander zender.. de joodse media bedrijven in blanke wereld zijn hiervan bewust en laten af en toe wat kleins zien om de schade van kijkcijfer te beperken..

-brunson is berecht door een onafhankelijke rechter en heeft een straf gekregen van 3 jaar waar hij 2 van gezeten had.. de getuigen waren in feiten niet meer nodig en mag brunson op zijn knieen bedanken dat die door hen het laatste jaar niet hoeft uit te zitten.. en er is tot op heden in wereldgeschiedenis nog nooit een amerikaanse cia pastoor berecht waar dan ook in de wereld dan alleen in Turkije wat dit als een duidelijke statement wordt neergezet dat de blanke wereld voortaan 2 keer achter hun oortjes moeten gaan krabben als men in Turkije probeert iets uit te halen..

-blijkbaar weet jij niet het verschil tussen beledigen en kritisch zijn.. jij en de hele blanke wereld gooien dit op 1 hoop zoals 1 belediging tussen 10 kritische vragen om het te verdoezelen.. zodat het lijkt dat het om kritiek gaat ipv belediging.. de blanke wereld is gewiekster dan je denkt..

30-11-2018, 11:30

Citaat door LtFo:
duidelijk nu wie machtig is in midden oosten, erdogies blijven blaffen omdat zij het niet zijn
het zal me ook niet verbazen dat jij je onderbroek uittrekt bij het zien van je machtige dajjal aanbiddende zion gangbang trio clubje blank/joods/arab idolen

veel machtplezier tok

30-11-2018, 11:35

Citaat door Temucin:
het zal me ook niet verbazen dat jij je onderbroek uittrekt bij het zien van je machtige dajjal aanbiddende zion gangbang trio clubje blank/joods/arab idolen

veel machtplezier tok
hou op met je edogie propaganda, arabs zijn al lang achter dat erdogie een blaffende hond is , en je weet dat soort honden bijten niet,

realiteit is KSA meer macht heeft dan erdogie en zijn achterlijk propaganda,


ik persoonlijk was onder de indruk van erdogie toen ie nog minister was, en grote woorden naar israel strooide over die schip die door israel was gebombardeerd, erdogie zou israel van aardbodem verwijderen,dacht das een pitbull , wat nu bleekt een shiwawa die kontje van trump kust door die amerikaanse priester die 10 jaar in turkije kreeg vrij te laten,

hahahahahaha tazzz

30-11-2018, 11:42
9ardash , je moet niet denken dat arabs pro erdogie zijn, reageerders op deze site zijn 99,999999 % berbers , die scharen achter erdogie enkel omdat ie een anti arab propaganda gebruikt ,

en die berbers als je die vraagt waarom haat je arabs staan ze met open monden zonder tanden,

30-11-2018, 11:44

Citaat door Temucin:
het zal me ook niet verbazen dat jij je onderbroek uittrekt bij het zien van je machtige dajjal aanbiddende zion gangbang trio clubje blank/joods/arab idolen

veel machtplezier tok
ik trek mijn onderbroek uit als ik een 9ardasha aan de haak heb geslagen, geloof me 9ardsh , ik heb veel meet 9ardashat gestraft dan je hele famillie deed .

nu optieven eşek

30-11-2018, 12:58

Citaat door Temucin:
met zwijgen wordt bedoelt dat het niet breed uitgemeten wordt.. ze voelen zich noodgedwongen om over iets te zeggen zodat de kijkers niet hoeven te zappen naar een ander zender.. de joodse media bedrijven in blanke wereld zijn hiervan bewust en laten af en toe wat kleins zien om de schade van kijkcijfer te beperken..

-brunson is berecht door een onafhankelijke rechter en heeft een straf gekregen van 3 jaar waar hij 2 van gezeten had.. de getuigen waren in feiten niet meer nodig en mag brunson op zijn knieen bedanken dat die door hen het laatste jaar niet hoeft uit te zitten.. en er is tot op heden in wereldgeschiedenis nog nooit een amerikaanse cia pastoor berecht waar dan ook in de wereld dan alleen in Turkije wat dit als een duidelijke statement wordt neergezet dat de blanke wereld voortaan 2 keer achter hun oortjes moeten gaan krabben als men in Turkije probeert iets uit te halen..

-blijkbaar weet jij niet het verschil tussen beledigen en kritisch zijn.. jij en de hele blanke wereld gooien dit op 1 hoop zoals 1 belediging tussen 10 kritische vragen om het te verdoezelen.. zodat het lijkt dat het om kritiek gaat ipv belediging.. de blanke wereld is gewiekster dan je denkt..
"met zwijgen wordt bedoelt dat het niet breed uitgemeten wordt"
Onzin. Er wordt zelfs gesproken over een boycot van KSA.
Dus wederom een bewijs dat je onzin aan het verkondigen bent.

"de joodse media bedrijven in blanke wereld"
Jij met je joden toeter.
Het lijkt bijna anti-antisemitisme.

"brunson is berecht door een onafhankelijke rechter"
Feitelijk onjuist. De verklaringen werden ingetrokken.
Overigen waren die verklaringen gedaan door "geheime" getuigen die
door de publieke aanklager werden aangedragen.
Erdogan moest zijn keuteltje intrekken van Trump, en Brunson kon naar huis.
http://https://www.bbc.com/news/world-europe-45842735

"blijkbaar weet jij niet het verschil tussen beledigen en kritisch zijn."
Nee jij weet dat niet.
Samen met iedereen die zulk gedrag van Erdogan goed keurt.
Die Turkse "trots" is zo "sterk" dan men het niet aankan als men wat zegt
over Erdogan wat men niet aankan. Dan moet de kriticaster aangepakt worden,
zo zeker zijn die lui van hun eer voor Erdogan. Dat ze niet eens aan kunnen
als iemand wat naars over hun leugenachtige sultan zegt.

"jij en de hele blanke wereld gooien dit op 1 hoop "
Ja.... En jij weet alles natuurlijk beter....

"zodat het lijkt dat het om kritiek gaat ipv belediging."
And so what?
Kan Erdogan niet tegen een belediging?
Terwijl hij zelf zo vele beledigd?
Dubbele standaard weer?

30-11-2018, 14:22



Citaat door Habibi88:
"met zwijgen wordt bedoelt dat het niet breed uitgemeten wordt"
Onzin. Er wordt zelfs gesproken over een boycot van KSA.
Dus wederom een bewijs dat je onzin aan het verkondigen bent.

"de joodse media bedrijven in blanke wereld"
Jij met je joden toeter.
Het lijkt bijna anti-antisemitisme.

"brunson is berecht door een onafhankelijke rechter"
Feitelijk onjuist. De verklaringen werden ingetrokken.
Overigen waren die verklaringen gedaan door "geheime" getuigen die
door de publieke aanklager werden aangedragen.
Erdogan moest zijn keuteltje intrekken van Trump, en Brunson kon naar huis.
http://https://www.bbc.com/news/world-europe-45842735

"blijkbaar weet jij niet het verschil tussen beledigen en kritisch zijn."
Nee jij weet dat niet.
Samen met iedereen die zulk gedrag van Erdogan goed keurt.
Die Turkse "trots" is zo "sterk" dan men het niet aankan als men wat zegt
over Erdogan wat men niet aankan. Dan moet de kriticaster aangepakt worden,
zo zeker zijn die lui van hun eer voor Erdogan. Dat ze niet eens aan kunnen
als iemand wat naars over hun leugenachtige sultan zegt.

"jij en de hele blanke wereld gooien dit op 1 hoop "
Ja.... En jij weet alles natuurlijk beter....

"zodat het lijkt dat het om kritiek gaat ipv belediging."
And so what?
Kan Erdogan niet tegen een belediging?
Terwijl hij zelf zo vele beledigd?
Dubbele standaard weer?
-erover spreken is niet het zelfde als daadwerkelijk doen..

-de joden toeter is beter dan de holocaust toeter waar de blanke wereld mee gechanteerd wordt.. het zou jou in feite aan het denken moeten zetten.. maar doordat je al vanaf je kinderjaren met de holocaust toeter te maken hebt, is het nu lastig om dit zomaar uit je brein te wissen.. dit valt onder trauma die de zionisten systematisch in de blanke wereld hebben ingebracht..

-erdogan zei al vanaf begin dat die brunson aan onafhankelijke rechters overliet.. maar de gehaaide blanke media moet zich draaiend houden met verdraaide nieuws, anders wordt de geldstroom(loonstrookjes) afgesneden vanuit tel-aviv.. en hierdoor wordt trump als een soort blanke jezus geportretteerd om figuren als jou te doen dwalen, want jullie slikken dit alles als zoete koek zolang jullie messias maar blank is..

1 klein voorbeeldje, http://https://dutchturks.nl/cnn-ontslaat-commentator-na-kritiek-op-israel/

-dit riekt weer naar dronkenmanspraat.. al aan de borrel zo vroeg?

-erdogan beledigt niet, maar onthult hun ware aard.. en dat is het eeuwige fascisme van de blanke wereld..

30-11-2018, 14:31

Citaat door LtFo:
ik trek mijn onderbroek uit als ik een 9ardasha aan de haak heb geslagen, geloof me 9ardsh , ik heb veel meet 9ardashat gestraft dan je hele famillie deed .

nu optieven eşek
fijn dat je je zina praktijken onthult.. als je toch bezig bent, onthul gelijk het prostitutie beleid van je land, je weet wel een land dat 2e thailand wordt genoemd in de wereld waar de blanke toeristen zich gelukkig en veilig wanen tussen de kinderen..

30-11-2018, 14:49

Citaat door Temucin:
-erover spreken is niet het zelfde als daadwerkelijk doen..

-de joden toeter is beter dan de holocaust toeter waar de blanke wereld mee gechanteerd wordt.. het zou jou in feite aan het denken moeten zetten.. maar doordat je al vanaf je kinderjaren met de holocaust toeter te maken hebt, is het nu lastig om dit zomaar uit je brein te wissen.. dit valt onder trauma die de zionisten systematisch in de blanke wereld hebben ingebracht..

-erdogan zei al vanaf begin dat die brunson aan onafhankelijke rechters overliet.. maar de gehaaide blanke media moet zich draaiend houden met verdraaide nieuws, anders wordt de geldstroom(loonstrookjes) afgesneden vanuit tel-aviv.. en hierdoor wordt trump als een soort blanke jezus geportretteerd om figuren als jou te doen dwalen, want jullie slikken dit alles als zoete koek zolang jullie messias maar blank is..

-dit riekt weer naar dronkenmanspraat.. al aan de borrel zo vroeg?

-erdogan beledigt niet, maar onthult hun ware aard.. en dat is het eeuwige fascisme van de blanke wereld..
"erover spreken is niet het zelfde als daadwerkelijk doen"
Daar heb je helemaal gelijk in!

En er over spreken betekend ook meteen dat
- zwijgen als de graf over deze misdaad
-met zwijgen wordt bedoelt dat het niet breed uitgemeten wordt
Deze twee uitspraken van jou wederom niet kloppen.

"de joden toeter is beter dan"
Mooi dat jij het ook erkent.
Persoonlijk vind ik zo een toeter voor iets nergens voor nodig.
Maar zo te zien, is een joden toeter bij mensen zoials jij zeer bruikbaar,
en is de holocaust toeter bij andere weer bruikbaar. Beide groepen
worden dus met gemak (mis) (ge)-bruikt.

"maar doordat je al vanaf je kinderjaren met de holocaust toeter te maken hebt, is het nu lastig om dit zomaar uit je brein te wissen.. dit valt onder trauma die de zionisten systematisch in de blanke wereld hebben ingebracht.."
Onzin. Je spreekt over jezelf.
Ik oordeel niet over mensen omwille hun geloof. Jij zo te zien wel. Ik niet,

"erdogan zei al vanaf begin dat die brunson aan onafhankelijke rechters overliet."
JA! En die geheime getuigen.
Kun je nagaan. Dat je wordt aangeklaagd door een groep getuigen, en je weet niet
eens wie dat is. Want die zijn geheim!
En jij gelooft die onzin... Ongelofelijk gewoon. Wat laat jij je toch
een rad voor je ogen draaien.

"maar de gehaaide blanke media moet zich draaiend houden met verdraaide nieuws, anders wordt de geldstroom(loonstrookjes) afgesneden vanuit tel-aviv."
Wederom een toeter en aluminium hoedje van je.
Jij bent ook de persoon geweest met die nep fotos van Brunson in een IDF pakje hier op het forum.

" trump als een soort blanke jezus geportretteerd om figuren als jou te doen dwalen,"
Ik kots van Trump! Waar haal jij de onzin toch weer vandaan?
Ik vind Trump nog verschrikkelijker dan ik Wilders vind.

"want jullie slikken dit alles als zoete koek zolang jullie messias maar blank is.."
Er is er maar een hier die alle onzin inslikt.
Djengiz, ben eens eerlijk. Hoe is deze Brunson zaak verlopen?
Kom op... Eerst proberen ze de man te ruilen voor Gulen, dat lukte niet.
Nu dat gezeur over die f35 en die s400. En Turkije haar ecomonie glijdt steeds
verder af. En dan lees je geheime getuigen. Kom op zeg.
Dan weet je toch dat er gerommeld is. En zeker als op het laatste moment
deze getuigen hun verklaringen intrekken. Das allemaal door gestoken kaart.
Erdogan probeerde Trump onder druk te zetten, en dat ontplofte in zijn gezicht.

"dit riekt weer naar dronkenmanspraat.. al aan de borrel zo vroeg"
Ik denk dat je mijn betoog over Turkse eer bedoeld.
Ik drink niets door de week. Das voor in het weekeinde.
En ja, die Turkse eer is niets waard. Als iemand wat onwelvallig
over Turkije zegt worden deze lui boos. Dan zijn ze dus blijkbaar
niet zo zeker over hetgeen waar ze eervol over zijn.
Er is dus een zeer grote twijfel aan hetgeen waar deze eer vandaan zou komen.
Zie de reactie maar.

"erdogan beledigt niet,"
Koek koek, ben jij nog helemaal fris in je hoofd?
De man doet niets anders.
Wat is je volgende bewering?
Trump liegt niet?

"maar onthult hun ware aard.. en dat is het eeuwige fascisme van de blanke wereld."
Klinkklare onzin.
Daarom wilt iedereen in Turkije ook visumvrij naar het vrije Europa kunnen reizen.
Daarom willen de vluchtelingen in Turkije ook naar Europa reizen.
Daarom willen mensen de middelandse zee oversteken naar Europa.
Daarom is jou familie ooit naar Europa kunnen komen, en zich hier
vestigen. En zelfs naar alle klets verhaaltjes is er geen een Turk die
er over nadenkt om ooit terug te gaan naar Turkije.

Dus allemaal weer een onzin verhaaltje van je.
Jij kletst heel veel, maar de feiten en bewijzen tonen altijd een verhaal aan.
Helaas zijn wij hier geen Erdogan aanhangers die alle kletsverhaaltjes zo maar geloven.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8