Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden vader zoekt zijn Mektab

28-11-2018, 12:33
Salam Aalaikom....
Ik ben een man van 31 jaar en kom van Rotterdam west en in Marokko woon ik dichtbij Nador, ben berbers sprekend en in Nederland geboren.

Wat vervelend is, en mijn mekteb natuurlijk is dat ik een gescheiden man ben nu 2 jaar vrijgezel, en die 2 jaar zijn voor mij snel gevlogen vandaar dat ik nu er open voor sta om iemand te leren kennen insha Allah.

Ik heb mijn huis, werk, familie, mijn vrienden maar toch mis ik dat ene puntjex

Persoonlijk geloof ik niet in relaties en ben op zoek, naar een persoon, vrouwelijkxxdie haar leven een glans wil geven en wilt trouwen.

Wel wil ik je natuurlijk leren kennen en jij mij zodat je weet waar je aan begint :-) hoe raar het ook klinkt.nogmaalsx

Vrienden beschrijven mij als een goeie gozer met een klein hartje, ruimdenkend, sta altijd klaar voor anderen, ben representatief en hou van verzorging en een tikkeltje eigenwijs.

Mocht je wat betreft je karakter een beetje in mijn buurt komen dan nodig ik je uit om te reageren.

Ik wil met een jou (Als jij het word :-)) samen 1 zijn dat betekend dat jou boosheid mijn boosheid is, jou verdriet mijn verdriet, jou tranen zijn mijn tranen, jou liefde is mijn liefde, jou angst is mijn angst, jou hartje is mijn hartje, en samen zijn we 1. Met geloof boven aan.
Elkaar helpen om ons doel te bereiken.

Denk je nu bij jezelf, dat zou ik ook willen insha Allah, laat me dan gerust weten wie jij bent en ALLAH is groot.

Wa3alaikom Salaam