Bekijk volle/desktop versie : Zou je hier misschien zijn?

27-11-2018, 10:29
Dag allemaal!

Deze spontane gezellige marokkaanse zelfstandige hardwerkende carrierevrouw is op zoek naar haar wederhelft.

Waar ik naar op zoek ben?

Een gezellige spontane man die de waarde van een vrouw kent.

Enige mate van intelligentie is zeker belangrijk, maar ik meet geen intelligentie aan opleidingsniveau!

Verder hou ik van echte mannen! Eentje waar ik me veilig bij voel als ik naast m loop.

Verder ben ik zelf 1.70 lang sport naast mn werk zo nu en dan. Maar ben geen maatje 36.

Zou mooi zijn als jij ook lang bent en sport maar niet dun bent .

O ja zkr niet onbelangrijk. Tussen de 30 en 39 is prima leeftijd voor mij

27-11-2018, 21:47

Hoe oud ben jezelf? en geen maatje 36 bedoel je maatje 44 hahaha

28-11-2018, 21:09
...

28-11-2018, 21:37
Zelfstandig?

03-12-2018, 07:46

Zo nu en dan sport men want immers geen maatje 36...... oh jee oh jee...

05-12-2018, 09:02

Citaat door berkane2ooo:
Zo nu en dan sport men want immers geen maatje 36...... oh jee oh jee...
Het is gewoon een Dikzakje met een groot postuur

05-12-2018, 19:20

Citaat door patatmet:
Het is gewoon een Dikzakje met een groot postuur
Heb aub respect voor jullie zusters. Moge Allah swt ons leiden. Wie zijn wij om te oordelen over een schepsel? Waar jij kunt, geef raad met betrekking tot geloof en of daar gehoor aan gegeven wordt, is verder niet aan jou. Waarlijk niemand is beter, mooier of lelijker of slechter dan degene die in de ogen van Allah swt dat zijn. Een ieder beperk je tot jezelf en verricht goede daden en verbeter jezelf. Niemand is perfect, maar perfectie kan naar gesteven worden. Ik doe dit niet om puntjes te scoren, maar doe dit om misschien iemand tot het besef te brengen, waar het leven omgaat.Laat dit voor iedereen duidelijk zijn.

05-12-2018, 19:28

Citaat door Bentmdina:
Dag allemaal!

Deze spontane gezellige marokkaanse zelfstandige hardwerkende carrierevrouw is op zoek naar haar wederhelft.

Waar ik naar op zoek ben?

Een gezellige spontane man die de waarde van een vrouw kent.

Enige mate van intelligentie is zeker belangrijk, maar ik meet geen intelligentie aan opleidingsniveau!

Verder hou ik van echte mannen! Eentje waar ik me veilig bij voel als ik naast m loop.

Verder ben ik zelf 1.70 lang sport naast mn werk zo nu en dan. Maar ben geen maatje 36.

Zou mooi zijn als jij ook lang bent en sport maar niet dun bent .

O ja zkr niet onbelangrijk. Tussen de 30 en 39 is prima leeftijd voor mij
Moge Allah jou een passende Broeder
schenken. Amien.

07-12-2018, 21:36
Je inbox is vol