Bekijk volle/desktop versie : Welke oude leden zijn nog aanwezigg?!



Pagina's : [1] 2 3 4

25-11-2018, 20:28


Wat is van jullie terecht gekomen?

25-11-2018, 21:10


ME! Jou kan ik me nog goed herinneren.
Ben je al die tijd nog steeds actief?

25-11-2018, 21:26
Er is niets van mij gekomen.

25-11-2018, 21:41

Citaat door GHURABAA.:
ME! Jou kan ik me nog goed herinneren.
Ben je al die tijd nog steeds actief? :schrik:

Jij bent? Nee natuurlijk niet. Afgelopen week moest ik aan deze site denken. Dacht even kijkje nemen...

Citaat door Elwgancii:
Jouw gebruiksnaam doet me denken aan een zuster waar ik jaren lang lang moskee lessen mee hebt gevolgd. Maaruuh, welkom terug.

Mmm, hoe heet ze?
Dankje?!

Citaat door Fietsbell:
Er is niets van mij gekomen.
HAHA hé jij! Zie dat je een trotse ouder bent geworden... Dat is toch een hele prestatie?! ^^

25-11-2018, 21:42


Flippaaaaa waaauw so das lang geleden zuster! Salem wa 3alaykou, kayf al haal ya oegthie?

25-11-2018, 21:44
Wow, leef jij nog? Check je hoekje.

25-11-2018, 21:57

Citaat door Oum_Dawoud:
Flippaaaaa waaauw so das lang geleden zuster! Salem wa 3alaykou, kayf al haal ya oegthie?
Wa’layki assalam wa Rahmatu Allah wa Baraakatuh. Ana bi khayr wa lillaahil hamdu minnah, baraaka Allahu fieki. Wa kayfak enty? Sho akhbarek? Allaahuma baarik, inderdaad te lang geleden ukhtee fadheela. <3


Citaat door Siyem:
Wow, leef jij nog? Check je hoekje.
haha zoooo leukkk dit!!! Hoe is het lieverd? Mis die oude tijden nu wel een beetje... Wat is er gebeurd met die andere account?

25-11-2018, 22:04
Je komt me wel bekend voor moet ik zeggen..

25-11-2018, 22:41

Citaat door flippazitoenaa:
Wa’layki assalam wa Rahmatu Allah wa Baraakatuh. Ana bi khayr wa lillaahil hamdu minnah, baraaka Allahu fieki. Wa kayfak enty? Sho akhbarek? Allaahuma baarik, inderdaad te lang geleden ukhtee fadheela. <3



haha zoooo leukkk dit!!! Hoe is het lieverd? Mis die oude tijden nu wel een beetje... Wat is er gebeurd met die andere account?
Wa fiekie Baraka Allah, wat fijn dat het goed gaat met jou Alhamdoelillaah! Heel leuk om je weer te spreken. Met mij gaat het goed Alhamdoelillah, net als jij hier een kijkje nemen. Met mij gaat het goed Alhamdoelillah, werken, studeren all the same. ! En jij?

26-11-2018, 09:59

Citaat door Vakkenvuller2:
Je komt me wel bekend voor moet ik zeggen..

The same.


Citaat door Oum_Dawoud:
Wa fiekie Baraka Allah, wat fijn dat het goed gaat met jou Alhamdoelillaah! Heel leuk om je weer te spreken. Met mij gaat het goed Alhamdoelillah, net als jij hier een kijkje nemen. Met mij gaat het goed Alhamdoelillah, werken, studeren all the same. ! En jij?
Allaahuma Baarik, goed bezig! Ik ben afgestudeerd inmiddels en nu alleen werken...

Moge Allah ons leiden!

26-11-2018, 13:08
lastige vraag. Weet het niet

26-11-2018, 15:39
jah ik leef nog na al die jaren.

26-11-2018, 16:20



Citaat door flippazitoenaa:


Wat is van jullie terecht gekomen?
Ik leef ook nog zat jij toevallig ook niet op paltalk?.

26-11-2018, 19:44

Citaat door flippazitoenaa:
Jij bent? Nee natuurlijk niet. Afgelopen week moest ik aan deze site denken. Dacht even kijkje nemen...

Mmm, hoe heet ze?
Dankje?!

HAHA hé jij! Zie dat je een trotse ouder bent geworden... Dat is toch een hele prestatie?! ^^
Okééé!! Hahaha denk niet dat jij mij kent. Was beetje undercover enzo.

26-11-2018, 23:24

Citaat door flippazitoenaa:
The same.



Allaahuma Baarik, goed bezig! Ik ben afgestudeerd inmiddels en nu alleen werken...

Moge Allah ons leiden!
Doet mij vermoeden dat je mij wel kent. Kwam enigszins erg kortaf over

Pagina's : [1] 2 3 4