Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Spontane Nederlandse moslim

Hollandiii
25-11-2018, 19:21

Salaam 3leikoem, Ook ik zoek het liever op een andere manier (net als iedereen hier:D haha) maar omdat de meeste mensen door mijn verschijning niet echt verwachten dat ik moslim ben valt dat nog niet echt mee haha. Vandaar dat ik het via deze weg probeer insha'Allah. Ik ben een Nederlandse moslim van 35 jaar elhamdoulillah. Donkerblond haar, 1.81 lang en een normaal postuur. Heb volgens mensen een vriendelijke uitstraling (dus geen macho uitstraling) en besteed de nodige aandacht aan mijn voorkomen. Ben dus zeker een verzorgd type. Verder kan ik mijzelf omschrijven als gezellig, lief, ambitieus, respectvol, bescheiden, open minded en prettig gestoord. Ik ben HBO opgeleid en ben woonachtig in Zuid-Holland. Ik kom graag in contact met een sociale, gezellige (geen saaierds), serieuze, zelfbewuste, reislustige, ruimdenkende, moderne (dus niet traditioneel), sportieve en hoogopgeleide jongedame. # Geen alcohol, niet roken, geen energydrankjes, geen staattaal. Denk jij diegene te zijn en vind je van jezelf dat je verkaast bent stuur me dan maar een pm. Shoukran beslama!

flippazitoenaa
25-11-2018, 19:33
“ViNd Je VaN jEzElF dAt Je VeRkAaSt BeNt.”

taha
26-11-2018, 10:52
Jeetje en ik hou zoveel van energiedrankjes.

taha
26-11-2018, 11:35
Blijven zoeken. Hier zijn gng rotzooimeiden die met niet marokkanen willen trouwen Yallah dokez yemesh.

Hollandiii
09-12-2018, 21:08

Uppie