Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Welke lieve bent a ness (23 - 32 jaar) wil graag trouwen in sha Allah?

abou-khalid
25-11-2018, 14:48

Salaam aleikum, Ik ga hier geen lang verhaal typen, maar kort en krachtig wat steekwoorden plaatsen die mij en jou beschrijven in sha Allah Ik: - woonachtig in de Randstad, 33 jaar, 1,78m lang, geen baard, goedverzorgd, ik ben (volbloed) Marokkaans, hoogopgeleid, hou van lachen (met timing en mate), eerlijk, loyaal, bescheiden, intelligent, respectvol, gevoelig/empatisch, verantwoordelijk persoon, gezellig, lief, nooit eerder getrouwd geweest, geen kids, voelt zich klaar voor de grote stap met de juiste persoon: een huwelijk met baraka in sha Allah Jij: - hebt vrees voor Allah (swt), geen kid(s) nog, lief, eerlijk,gevoelig/empathisch, flexibel/meegaand karakter, loyaal, leeftijd: 23 - 32 jaar, je bent Marokkaans, een pré is als je hoogopgeleid bent en kan koken, je voelt je klaar voor het huwelijk in sha Allah Voel jij je aangesproken? Of herken jij jezelf hierin? Stuur mij een privé bericht waarin je meer over jezelf vertelt. Alleen als je de juiste intentie (nia) hebt! Hoop gauw van je te horen in sha Allah! Wa salaam aleikum

abou-khalid
01-12-2018, 23:41
Up

abou-khalid
05-12-2018, 19:31
Up

Frieta
05-12-2018, 19:33
Moge Allah jou een passende Zuster schenken. Amien.:)

abou-khalid
05-12-2018, 19:43

Moge Allah jou een passende Zuster schenken. Amien.:) Salaam aleikum, Ameen op je dou’a zuster! Voor musliem azmaheen in sha Allah :-)