Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Serieuze vrouw gezocht (20-28)

RYB
24-11-2018, 09:25

Salaam walaikoem, Ik ben Marokkaans (Berbers), 25 jaar, 1.71, normaal postuur/sportief en woon in een stad net buiten Amsterdam. Anderhalf geleden mijn universitaire studie afgerond en sindsdien werkzaam bij de overheid. Voor de rest alhamdolilah een goede financiƫle situatie en een eigen woning. Ik ben op zoek naar een vrome moslima, het liefst van Marokkaanse afkomst. Leeftijd tussen 20 en 28 jaar, slank/normaal postuur en volgende karaktereigenschappen: spontaan, familiemens, avontuurlijk, maar serieus/verantwoordelijk wanneer de situatie daar om vraagt. Verder voorkeur voor iemand die ook hoogopgeleid is (min. HBO). Deen is vanzelfsprekend belangrijk, maar ik vind het vooral van belang dat je weet waarom je bepaalde dingen doet vanuit jouw geloof. In plaats van dat je verplichtingen nakomt, omdat jouw omgeving dat verwacht. Door witte uni (lees UvA) weinig in contact gekomen met moslima's. Mocht je interesse hebben dan kun je mij een pb sturen. Geen intentie/interesse voor relatie, doel is een islamitisch gezegend huwelijk.