Bekijk volle/desktop versie : Opta: Boufal op een na beste dribbelaar in La Liga, pal achter Messi



23-11-2018, 23:25
Samen met Toni Villa van Real Valladolid heeft Sofiane Boufal de grote eer om zich achter de Argentijnse alleskunner te positioneren.



De autoriteit op het gebied van voetbalstatistieken, Opta Sports, bracht onlangs in kaart welke spelers de meeste succesvolle dribbels achter hun naam hebben staan in La Liga. Waar Lionel Messi fier aan kop gaat, volgen Villa en Marokkaans-international Boufal. De beweeglijke aanvaller van Celta de Vigo heeft er tot nu toe, net als competitiegenoot Villa, 31 neergezet in het Spaanse hoogste niveau, Messi passeerde in totaal 39 keer succesvol tegenstanders.

Na op de achtergrond te zijn geraakt bij Southampton leeft Boufal nu weer helemaal op in Spanje. Zijn contractclub deed hem voor één seizoen van de hand aan de Spaanse middenmoter, een overgang die een terugkeer bij #TeamMarokko mogelijk maakte. Het duurde niet lang of de beweeglijke aanvaller had bondscoach Hervé Renard om. In het nog lopende seizoen staat de voormalig speler van SCO Angers en LOSC Lille op 2 doelpunten en één assist uit 10 competitiewedstrijden.

Photocredit: Diario AS

23-11-2018, 23:29


Zonder rendement

24-11-2018, 08:56
Eindelijk iemand die het begrijpt er moet wel iets uit vloeien zoals bij Messi goals
Bij onze landgenoot komt er niks uit helaas kip zonder kop

24-11-2018, 09:26

Citaat door FCE:
Zonder rendement
jij ziet het goed, ik zie boufal als vroeger brian roy bij ajax, speler zonder rendement dat geld trouwens ook voor harit,wat dat betreft is idris verder dan die 2 ,

24-11-2018, 12:40



Citaat door LtFo:
jij ziet het goed, ik zie boufal als vroeger brian roy bij ajax, speler zonder rendement dat geld trouwens ook voor harit,wat dat betreft is idris verder dan die 2 ,
Schrijf je mening op een blaadje en stop het ergens in je waar de zon niet schijnt

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk