Bekijk volle/desktop versie : Leez dit niet als je geen hart hebt(wat zal je doen)



23-11-2018, 01:12
als eerst Wil ik jullie vertellen dat mijn nederlandse taal niet so heel goed is dus ik hoop dat jullie mij begrijpen dit is gewoon een seruieze probleem aub geen haat. ik ga het ook kort houden.
ik ben een jongen man van 27jaar het begon allemaal toen ik dat Meisje leren kende meryam van rotterdam.
we hadden een korte relatie van 6 maanden we hadden altijd ruzie om niets zij was altijd jaloers op alles zelf op de buur vrouw van me ik wist wel dat ik een leuke uitstraling heb en altijd verzorgd uit zie maar dat is het verhaal niet.
ik was het totaal zat had ik afstand van haar genomen ze blijf me bellen opzoeken appe maar ik Wou niks meer met haar omdat het niet kan ik Wou wel met haar maar kon niet met zo iemand kan je niet leven.toen ze mij niet meer kon bereiken stuurt ze mij een email er stond op de EMAIL IK MAAK JOU LEVEN ZUUR.
het is haar gelukt het blijft dat zij mij siher heeft gedaan om mij lelijk te maken de siher heet in het arabich tashwih aljamal.
wollh mensen ik ben de enige jongen in de familie ik vind het so erg voor me moederen mijn familie.
het begon eerste op mijn hoofd ik verliezde elke dag meer dan 300 haartjes mijn gezicht huid werd zo raar alsof ik verbrand ben mijn ik zag ook waazig. iedreen vraagt wat er met mij is gebeurd.
alhamdoellilah ik ben nu kleine beetje beter doua mensen sub.

23-11-2018, 10:32


nog niemand die so iets heeft mee gemaakt