Bekijk volle/desktop versie : Aid Al-Mawlid: Koning Mohammed VI zal een religieuze wake in Rabat voorzitten



19-11-2018, 11:50
De viering van de geboortedag van de Profeet is geen gebruik van de vrome voorgangers, maar Marokko viert het wel.



Koning Mohammed VI zal vandaag in de Hassan-moskee in Rabat, een religieuze wake voorzitter ter herdenking van Aid Al-Mawlid Annabaoui Acharif (de geboortedag van profeet Mohammed, sallallahu alayhi wa salam), bericht een verklaring aan van het Ministerie van het Koninklijk Huis, het Protocol en de Kanselarij.

Het is geen gebruik van de vrome voorgangers maar Marokko viert het wel. In Marokko wordt de geboortedag sinds 1881 gevierd.

19-11-2018, 12:38



Citaat door Redactie:
De viering van de geboortedag van de Profeet is geen gebruik van de vrome voorgangers, maar Marokko viert het wel.
Marokko is een innovatief land.

19-11-2018, 12:51

Citaat door almohad:
Marokko is een innovatief land.
Echt een goede reden om daar een feestdag van te maken!

19-11-2018, 14:11
Daarna gaat hij zijn opbrengsten uit alcohol, corruptie en andere haramzaken bekijken en dankt hij allah op zijn knieien dat het gros van de Marokkanen te dom is om te poepen waardoor hij kan doen wat ie wil.

Het gros van de Marokkanen heeft een passende koning .

19-11-2018, 15:49


dus geen vrome moslims daar aan de top

19-11-2018, 16:06

Citaat door Hakim30:
Daarna gaat hij zijn opbrengsten uit alcohol, corruptie en andere haramzaken bekijken en dankt hij allah op zijn knieien dat het gros van de Marokkanen te dom is om te poepen waardoor hij kan doen wat ie wil.

Het gros van de Marokkanen heeft een passende koning .
Alcohol nuttigen en aid mawlid vieren gaan goed samen. Beide zijn het grote zondes.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

19-11-2018, 16:08
Onze profeet vrede zij met hem heeft ons 2 feesten nagelaten. Eid ul fitr en eid ul adha.

Sinterklaas feest en mawlid feest vieren de moslims niet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

19-11-2018, 16:10
Koning m6 Amir mu2minien of sahir?

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

19-11-2018, 16:20
M6 plofkip sahir

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk