Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Niet de zoveelste topic

Vasopressine
19-11-2018, 01:50

Hallotjes. Allemaal. Ik heb er over nagedacht. Wat zal ik schrijven? Hoe kan ik mij het best neerzetten hier om mijn kans te vergroten en gericht een "type meid" te vinden die ik leuk vind. Mezelf verkopen als het waren. Maarja, wat dan? Ik dacht moet ik een lijstje maken met al mijn positieve en negatieve karakter eigenschappen? Ow kijk mij ik ben zo spontaan en een familie mens ben. Nee ik ben geen familie mens. Laten we eerlijk zijn iedereen heeft ruzie met zijn halve familie hahha en spontaan ? Ja als je moet slapen misschien. Maarja moet wel iets over mezelf vertellen natuurlijk. Maar waarover. Over dat ik mijn studie heb afgemaakt en huis je boompje beestje. Oké boeiend. Nee ik dacht laat ik wat vertellen over wat ik letterlijk vandaag heb gedaan zodat je een beeld hebt wat mij bezig houd. Oké komtie wel opletten he: Opgestaan om 9.30u. Hey, had gister bruiloft dus laat thuis. Goed, na al mijn Whatsapp berichten te hebben gelezen en beantwoord van al mijn vrienden (nee geintje ik ben zo fucking eenzaam haha) Naar beneden zonder tanden te poetsen, je moet ik het randje leven, 3n ontbijt gezocht. Niet gevonden. Op naar de ontbijt restaurant. Turk. Lekker. Weer thuis. Schuur opruimen en motor schoon gemaakt. Richten stad shoppen. Broek jas en sokken gekocht. Drinken met broertje en naar huis. Gekookt gegeten en boek gelezen. Boek gaat over zwarte gaten super interessant. Na 2 zinnen afgeleid en tv gekeken bzv en zondag met lubach. Nu nog wakker en haat me leven Lijkt dit je wat. Stuur mij er om en vertel wat jij hebt gedaan?

Vasopressine
19-11-2018, 17:17
Up

Vasopressine
20-11-2018, 23:06
Up

Vasopressine
22-11-2018, 14:03
Up

Preciesdat
25-11-2018, 10:13

HAHA Geweldig.