Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Op zoek naar een vrouw om te trouwen ,geen relatie

Mhamed3
18-11-2018, 15:37

Salam wa alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh. Bismillah ar-rahman ar-rahim Hieronder mijn profiel en voorkeur(en) wat ik in een vrouw zoek. In een notendop. Over mij Afkomst: Marokkaans, Berbers Arabisch sprekend: Leeftijd 34jaar Woonachtig: Zuid-Holland Studie/werk: Werkzaam, Woonsituatie: Zelfstandig getrouwd geweest . NEE Lengte: 180 Uiterlijk: slank/normaal, Sportief: Ja Kinderwens: Ja Familiemens: Ja, maar met mate. Praktiserend: beluisteren, boeken/artikelen lezen Karakter: rustig, introvert, behulpzaam, sociaal, soms wat ongeduldig, de menselijke eigenschappen dus Over jou Op zoek naar: praktiserende zuster of iemand die wil beginnen met praktiseren Leeftijd: 24+ Status: Ongehuwd, niet eerder getrouwd geweest Afkomst: Bij voorkeur Marokkaans Woonachtig: Nederland Werkzaam: liefst niet of het moet alleen met vrouwen zijn. Karakter: rustig, lief/aardig, VOLWASSEN, behulpzaam Postuur: voorkeur voor slank/normaal Wat het meeste me aantrekt in een vrouw, naast haar betrouwbaarheid, eerlijkheid en Godsvrees, is haar intelligentie en