Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Serieuze broeder zoekt serieuze praktiserende zuster

Topmanneke
18-11-2018, 00:22

Salam alaikom, Via deze niet ideale weg wil ik mijn sabab doen om in contact te komen met serieuze zusters die nya hebben gedaan om te trouwen. Zoals wij weten is het zoeken van een goede partner heel belangrijk voor de rest van je leven en het hiernamaals. Ons geloof biedt ons richtlijnen om de juiste persoon te kiezen. Aangezien ik een verlegen persoon ben treed ik niet gemakkelijk in contact met meiden. Mijn drukke baan helpt daar ook niet bij. Ik wil dan ook via deze weg proberen mijn sabab te doen. Wat ik zoek in een vrouw zijn de volgende zaken: - geloof en ethiek zijn heel belangrijk; - goed karakter (eerlijk, oprecht, lief, sociaal en zorgzaam) Voor de rest is het een kwestie van elkaar leren kennen. - 33 jr - qua geloof zit het wel goed bij mij (natuurlijk kan het altijd beter); - heb alles op een rijtje qua werk, huis etc. alleen nog een bent nass; - woonachtig in de randstad; - ben niet uit op relatie maar korte kennismaking op een halal manier dus met mahram. Graag alleen serieuze reacties aangezien ik serieus op zoek ben. Salam alaikom

Topmanneke
09-12-2018, 22:54
Up!

Topmanneke
13-12-2018, 22:24
Up!