Bekijk volle/desktop versie : Asbaab..

14-11-2018, 22:45
Salaam o alaikom,

Het huwelijk is een mijlpaal om te bereiken in het leven en een prachtige verbintenis tussen twee mensen. Wanneer hier veel liefde en aandacht aan besteedt wordt door beiden dan zal hier insha Allaah alleen veel goeds en veel geluk uit voortvloeien..
Ik zoek geen perfectie maar iemand die mij kan aanvullen in het leven en ik hem. Iemand die wilt trouwen omdat hij graag bij zijn vrouw en kinderen wilt zijn en daar tijd en aandacht aan wilt besteden.

Zelf ben ik 32 jaar en nog niet eerder getrouwd geweest. Het liefst zoek ik dan ook iemand die in ieder geval geen kinderen heeft.
In het dagelijks leven ben ik werkzaam op HBO niveau en verlang om deze reden dan ook naar iemand met ik graag zou kunnen levelen. Ik hou zeker van humor maar kan een goed gesprek ook echt waarderen. Afkomst vind ik niet het belangrijkste zolang je maar iemand bent die onze deen praktiseert en de juiste akhlaak hebt.
Mocht ik enige interesse gewekt hebben en denk jij dat je iemand bent die in dit plaatje zou kunnen passen dan zie ik graag een prive berichtje tegemoet.

Moge Allaah swt met zijn verheven eigenschappen het voor een ieder die de juiste zoekt vergemakkelijken..
Wa salaam

18-11-2018, 13:39

Moge Allah jou belonen

19-11-2018, 10:46
Allahouma amien

30-11-2018, 20:29
.